ScandicHotels.com
Travelocity
Orbitz.com
Omdömet skrevs 4 maj 2021 från mobil enhet

Som jag har skrivit tidigare— Scandic Bollnäs ,Kanske inte det bäst renoverade rummen eller sängarna — men läget vid vid sjön Varpen och framförallt den trevliga personalen — Och att Det serverad mycket , mycket bra mat gör att betyget blir högt!!
Restaurangen är jättetrevlig,Servicen mycket bra och Den nya meny som vi provåt —när vi firade Måndag - är mycket bra!!
Kan varmt rekommenderas!

Datum för vistelsen: maj 2021
Restyp: Reste i arbetet
Tack Monica O
Malin Ahlman, Guest Services / Front Office på Scandic Bollnas, svarade på det här omdömetSvarade för 2 veckor sedan

Hej och tack för mycket fin återkoppling!
Så kul att ni är nöjda och uppskattar vårt hotell, vi blir så glada.
Vi hoppas att ni besöker oss snart igen, varmt välkomna åter!

Omdömet skrevs 22 mars 2021

Datum för vistelsen: mars 2021
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Malin Ahlman, Guest Services / Front Office på Scandic Bollnas, svarade på det här omdömetSvarade 22 april 2021

Omdömet skrevs 25 januari 2021

Datum för vistelsen: januari 2021
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Malin Ahlman, Guest Services / Front Office på Scandic Bollnas, svarade på det här omdömetSvarade 26 januari 2021

Omdömet skrevs 11 januari 2021

Hotellet ligger toppen i Bollnäs. Nära till stan och fin utsikt över vattnet.

Fina gemensamhetsutrymmen. Trevlig personal.

Men frukosten... Som Scandicgäst förväntar man sig en bra frukost, detta var inte bra. Torra bröd, varm yoghurt, dåligt diskat porslin, ”billiga” ersättningsvaror. Ni kan så mycket bättre än såhär Scandic.

Rumstips: Be om rum mot sjön för fin utsikt.
Tack 111matsd
Malin Ahlman, Guest Services / Front Office på Scandic Bollnas, svarade på det här omdömetSvarade 12 januari 2021

Hej och tack för återkoppling!

Så glada vi blir att ni är nöjda med vistelsen om man bortser från frukosten.
Feedback ang frukosten tar vi genast action på, frukost är dagens viktigaste mål och vi ska genast se över vad som gått snett.
Vi tackar för återkoppling och hoppas att se er som våra gäster snart igen och att vi får servera en underbar frukost till er då.
Önskar er en fortsatt fin dag och varmt välkomna åter!

Omdömet skrevs 4 januari 2021 från mobil enhet

Scandic i Bollnäs är ett trevligt hotell, dock tror jag att sommarhalvåret är bättre för ett besök då hotellet ligger vid vattnet och en varm morgon sol skulle vara skön på deras terass.
Trevlig och hjälpsam personal.

1  Tack 542j_rgenw

Hej och tack för fin återkoppling!

Så trevlig att ni är nöjda med ert besök hos oss.
Varmt välkommen under vår och sommar för att inta frukosten på vår fina veranda!