“Tillbaka i Örnsköldsvik. Förra”

Saltmagasinet Mat & Dryck
Rankad som nr 4 av 70 Restauranger i Örnsköldsvik

Tillbaka i Örnsköldsvik. Förra året var det full i restaurangen så det blev ”take away”, men nu fick vi bord och kunde äta en mycket god middag.

- Till förrätt valde vi båda carpaccio, bra.... bäst enligt Carola som provat ett antal under åren. den magiska eftersmaken av tryffelolja var magisk.

Till huvudrätt valde vi båda pizza, gott och äntligen hittar jag pizza med sardeller i Sverige... riktigt goda pizzor.

Kändes genuint italiensk på grund av den trevliga personalen!

Vi ses igen nästa sommar.

Carola y Tommy

Datum för besöket: maj 2021
Tack tommyd613

Omdömet skrevs 22 april 2021

Otroligt god pizza och bemötandet är top notch. Man känner sig verkligen välkommen.

Och tiramisun! Mmmm....

Datum för besöket: december 2020
Tack Mats H
Omdömet skrevs 29 december 2020 från mobil enhet

Precis som vanligt mycket god mat. Alltid oerhört hemtrevligt och med mycket angenäm service. En väldigt stor favorit från en som äter över hela världen.

Datum för besöket: december 2020
Tack Tobias B
Omdömet skrevs 7 december 2020

Öviks bästa pizzeria!
Fantastikt utbud av mycket god Itaiensk mat av hög klass!
Rekomenderas starkt.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack 170p_rw
Omdömet skrevs 27 september 2020

Lunchade en fredag och blev riktigt nöjd! Smakerna satt precis där de skulle, n'dujan till pastan hade en trevlig hetta. Gott kaffe efteråt. Kändes lite otippat att behöva prata engelska med servitrisen när man är i Ö-vik men det var förstås inte ett problem. Kommer gärna tillbaka.

Datum för besöket: september 2020
Tack Festeroo

Resenärer som tittade på Saltmagasinet Mat & Dryck tittade också på

Örnsköldsvik, Örnsköldsviks kommun

Besökt Saltmagasinet Mat & Dryck? Berätta vad du tyckte!