“Martin Eriksson”
Omdöme om Pizzeria il Padrino

Pizzeria il Padrino
Rankad som nr 10 av 69 Restauranger i Örnsköldsvik
Beskrivning: Pizzeria Il secondo är en pizzeria i Nacka med äkta italienska pizzor.
Omdömet skrevs 1 februari 2020

Mysig liten restaurang , suverän personal. Tack för en fin service
rekomenderas varmt il padrino

Datum för besöket: februari 2020
Tack martineI8872KP

Omdömet skrevs 12 oktober 2019 från mobil enhet

Bra pizza med krispig botten. Klassisk pizzasallad. Bra barnmenyer. Bra läge vid torget. Tyvärr lite höga priser.

Datum för besöket: oktober 2019
Tack Blomdal
Omdömet skrevs 24 augusti 2019

Blev tipsade om det här stället då vårt italienska förstaval för kvällen var fullbokat, lite oväntat en söndagkväll i juli.
Vi kom dit drygt 20 minuter före stängningsdags och trodde vi var för sent ute, men en kille utanför sade åt oss att komma in ändå, en pizza och en öl per person var det inte för sent att beställa, hävdade han. Det visade sig att han jobbade där, så han visst vad han talade om.
Vi beställde varsin pizza och öl. Servicen var verkligen snabb, kanske beroende på att de ville stänga snart, men vi kände oss verkligen välkomna och aldrig jäktade. Pizzan var mycket bra, precis vad vi kände för efter drygt 70 mil i bil under dagen.
Lokalen var mörk, murrig, lite halvsunkig men klart mysig. Skulle mycket väl kunna tänka mig att äta här igen om vi har vägarna förbi.

Tack Deadmeat18
Omdömet skrevs 28 juli 2019 från mobil enhet

En av de godaste pizzorna vi ätit. Bra smak av oregano, lagom mycket ost, bra botten med god tomatsås. Lokalen är mysig o personalen känns ”ärlig” o intresserad av kunden. Rekommenderas!

Tack resenar18
Omdömet skrevs 23 juli 2019 från mobil enhet

Rustikt, ärligt och enkelt. Pizzan smakar över medel och servicen är effektiv och snabb. Är man sugen på pizza så kan jag absolut rekommendera ett besök

Tack 973olofs

Resenärer som tittade på Pizzeria il Padrino tittade också på

Örnsköldsvik, Örnsköldsviks kommun

Besökt Pizzeria il Padrino? Berätta vad du tyckte!