Elite Plaza Hotel
Visa priser
Gillar du att spara pengar? Vi söker igenom upp till 200 webbplatser för att hitta de lägsta priserna
First Hotel Statt(Örnsköldsvik)
  • Pool
Frånö Hotell(Kramfors)
Hotell Höga Kusten(Sandöverken)
Omdömet skrevs 26 mars 2018

Rekommenderas! Nytt och fräscht hotell med fina rum och fin utsikt. Vi blev uppgraderade till rum med utsikt över havet. Sköna sängar och ett fräscht badrum. Det var en bra frukost. Jag rekommenderar detta hotell i Övik.

• Bodde här: mars 2018, reste som ett par
Tack honkan04
MarieElite, Receptionschef på Elite Plaza Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 28 mars 2018

Hej,
Tack för dina fina ord om vårt hotell, det gläder mig att ni verkar ha haft en fin vistelse hos oss.
Välkomna åter.

Omdömet skrevs 10 mars 2018

Övernattade här 3 nätter och mycket nöjd med besöket. Bra säng och lugnt och tyst. Bra frukost, och vänlig personal. Alldeles fast i hotellet finns en stor parkering Gågatan ligger ca 100 m ifrån hotellet..

• Bodde här: mars 2018, reste som ett par
Tack Jklinkma
MarieElite, Receptionschef på Elite Plaza Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 19 mars 2018

Tack för din feedback om vårt hotell.

Omdömet skrevs 4 mars 2018 från mobil enhet

Ett välskött hotell med trevlig personal och fina rum och bra standard på frukosten.
Nära till centrum och bishops arms(pub) ligger i samma hus om man vill äta något.
Skulle fått en 5:a om de haft något annat än puben som middagsserveringen.

Bodde här: mars 2018, reste som ett par
Tack KrilleCato

Hej,
Tack för din feedback den är viktig för oss.
Välkommen åter.

Omdömet skrevs 15 februari 2018

Andra vistelsen på kort tid. Alltid väl bemött av trevlig personal. Bra läge och skönt att koppla av i bastun på roof top. Har bott på andra hotell i stan, Elite i en klass för sig. Ska besöka Ö-vik ånyo inom kort och väljer tveklöst Elite igen.

• Bodde här: februari 2018, reste i arbetet
Tack rujikarn

Hej,
Tack för dina fina ord om vårt hotell och dess personal, hoppas vi ses snart igen.

Omdömet skrevs 5 februari 2018

Vi hade bokat rum för två vuxna och två barn och sa till om att vi ville gärna ha rum intill varandra. Det gick inte att ordna (hon ansträngde sig inte ens och kollade upp saken)

Min son talade om för restaurangpersonalen att våffelsmeten var slut, då talar hon om vart den står och ber honom ställa fram den.

På våra bord i rummet var det otorkat, både vinfläckar och glasringar var kvar.

I båda rummen fanns bara en liten tub duschgel och schampo som räckte till en dusch och en person, så vi fick be om flera för att det skulle räcka till alla.

• Bodde här: februari 2018, reste med familjen
Tack 103malinw