Öppet i dag: 00:00 - 23:59

Lejonbruden
Göteborg, Sverige
Läs alla 165 omdömen

Omdömet skrevs 14 september 2020 från mobil enhet

Vad ska man säga...helt magiskt ställe om man gillar natur och vackra utsikter. Hyr en bil så att du kan ta dig runt bland de olika vandringslederna. Gillar du traillöpning så finns det också helt grymma stigar. Skuleberget är ett måste.

Datum för upplevelsen: september 2020
Tack DresaiFalkenberg
Omdömet skrevs 29 juli 2020 från mobil enhet

Var med familjen och blev så sugen på Ryggbiff som var från lokal uppfödare. Fick in maten efter 45 min lång väntan från beställning och då var köttet kallt. Var dock så hungrig efter lång väntan så jag orkade inte säga till. Fick 4 små potatisar till rätten. Portionen var liten för priset av 349kr. Men allt hade god smak. Men 3 rätters om ni ska bli mätta.

Datum för upplevelsen: juli 2020
Tack Travel25641531829
Omdömet skrevs 5 juli 2020

Förverkligade en önskan om att åka över höga kustenbron. Det var till och med bättre än jag kunnat föreställa mig. Det kändes otroligt mäktigt. Vid tillfället pågick målningsarbeten på bron och personer var högt upp i linorna och arbetade, vilken arbetsmiljö. Vi stannade i området vid hotell Höga Kusten där det fanns gott om parkeringar och bra utsiktsplatser. Det fanns även små butiker med hantverk m.m. Även lämpligt för barnfamiljer då det fanns en välordnad lekplats. Vi stannade en bra stund och bara njöt av vyerna. Passade på att ta en fika i kaféet, gott kaffe. Vid tillfället var det klart väder vilket bidrog till att utsikten var så vacker.

Datum för upplevelsen: juni 2020
Tack Lejonbruden
Omdömet skrevs 22 juni 2020 från mobil enhet

Det roligaste var att gå 2,5km spåret för att jag gillar att vara ute i naturen och röra på mig så den tipsar jag verkligen om för dom som inte vill gå så jätte långt men ändå vill vara ute och röra på sig!

Datum för upplevelsen: juni 2020
Tack Hsegervall
Omdömet skrevs 2 maj 2020 från mobil enhet

Åkte upp för att få en guldkant i tillvaron. Bokat en övernattning med mat och spa.
Hotellrummet var litet men välplanerat, rent och fint. Åt en trerätters med rekommenderad dryck. Rätterna var okej men ingenting mer. Alla rättens hade något gott men helheten saknades tyvärr.
Spa-avdelningen var helt värdelös! Den består av en bastu som inte var påslagen, ett ute bubbel som var övertäckt. Vi fick själva ta av locket och slå igång den.
Frukosten dagen efter skulle vara framdukad pga Coronatiden. Vårt bord hade de missat och vi fick vänta ca 30-40 för att få den. Vi var helt enkelt de bortglömda!

Datum för upplevelsen: maj 2020
Tack carolaa948