“Mycket god kycklingtallrik!”
Omdöme om Gyros Bar

Gyros Bar
Rankad som nr 1 av 1 Smått och gott i Örnsköldsvik
Omdömet skrevs 29 juli 2020 från mobil enhet

Mycket god kycklingtallrik! Krispig pommes, fräsch sallad och god vitlöksdressing. Fin och ren miljö precis i centrum.

Datum för besöket: juli 2020
Tack LindaLonglegs74

Omdömet skrevs 12 juli 2020

Vi var ute efter att äta enkel kvällsmat och fick tipset om stället av ungdomar från staden. I coronatider var det bra att stället var nästan tomt på gäster. Vi tog gyrosrulle och kebabrulle. Brödet var nybakat, köttet i fin kombination med grönsaker och sås. Dessutom mycket mat för pengarna, rent och trevlig personal. Rekommenderas

Datum för besöket: juli 2020
Tack pjpojken
Omdömet skrevs 5 mars 2020 från mobil enhet

Kanonbra mat och trevligt personal, till ett humant pris och mycket mat på tallriken.
Våra gäster uppskattade verkligen detta ställe.

Datum för besöket: januari 2020
Tack kicken212
Omdömet skrevs 16 augusti 2019

En restaurang som serverar specialmat i staden som är mycket bra med pizzor och sallader och läckra hamburga och utmärkt service

Datum för besöket: juli 2019
Tack Waelessa64
Omdömet skrevs 6 augusti 2019 från mobil enhet

Testade lunch på Gyros Bar med kollegorna, helt ok Gyros Sallad. Väldigt stora fina och fräscha lokaler.

Datum för besöket: augusti 2019
Tack 906mattiasn

Resenärer som tittade på Gyros Bar tittade också på

Örnsköldsvik, Örnsköldsviks kommun

Besökt Gyros Bar? Berätta vad du tyckte!