“God mat”
Omdöme om Matcompaniet

Matcompaniet
Rankad som nr 25 av 69 Restauranger i Örnsköldsvik
Omdömet skrevs 22 februari 2020 från mobil enhet

Åt här en helg och var nöjd med mitt val av mexikansk mat. Fanns en blandning av både pizza, hamburgare, mexikanskt och andra rätter. Stor portion och någorlunda fort. Finns även buffé på vardagar. Restaurangen finns i Själevad.

Datum för besöket: februari 2020
Tack frasse_k

Omdömet skrevs 2 juli 2019 från mobil enhet

Så nöjd med god mat och sallad till lunch! Bra service och pizza bjöds det också på! Kan rekommenderas!

Datum för besöket: juli 2019
Tack Helanok
Omdömet skrevs 29 mars 2019 från mobil enhet

Riktigt, riktigt bra service och jätte god mat!
Rekommenderar detta ställe för er som vill ha bra mat för en bra peng! Grym sallads buffé också!
Passar alla smaker.

Datum för besöket: mars 2019
Tack emmelimarkgren
Omdömet skrevs 6 juli 2017 från mobil enhet

Tack vare TripAdvisor hittade vi till Matcompaniet för en lunch. Vi åt av deras buffé som var helt ok. Det fanns både fisk o kött att välja på. Bra salladsbord med både vanlig sallad och vitkålssallad. Gott om plats både inne och ute. Det finns flera parkeringsplatser utanför men tyvärr ingen plats för en husbil. Som tur är ligger Coop mitt emot och vi kunde stå där medans vi åt.

Datum för besöket: juli 2017
Tack annicae2016
Omdömet skrevs 22 juni 2017 från mobil enhet

Mycket bra mat,då vi åt av den lunchbuffé som serverades.Besökte matcompaniet vid 2 tillfällen under 1 vecka.

Datum för besöket: juni 2017
1  Tack Roland N

Resenärer som tittade på Matcompaniet tittade också på

Örnsköldsvik, Örnsköldsviks kommun

Besökt Matcompaniet? Berätta vad du tyckte!