Spara

906mattiasn
Örnsköldsvik, Sverige
från mobil enhet
Inte imponerad

Verkligen trist ställe inget jag skulle rekommendera, barnen tyckte det var kul i ca 15min. Tråkigt ... läs mer

Omdömet skrevs 29 december 2019
fannys729
Läs alla 6 omdömen

Omdömet skrevs 1 februari 2020 från mobil enhet

Slitet men man har börjat fixa till efter flera år av dålig skötsel, om dom fortsätter så kan det bli bättre igen. Men barnen har roligt och det är det viktigaste.

Datum för upplevelsen: februari 2020
Tack 906mattiasn
Omdömet skrevs 29 december 2019

Verkligen trist ställe inget jag skulle rekommendera, barnen tyckte det var kul i ca 15min. Tråkigt helt enkelt

Datum för upplevelsen: januari 2019
1  Tack fannys729
Omdömet skrevs 15 november 2017 från mobil enhet

Sedan det blev ny personal i somras så har standarden sjunkit rejält. Det är skitit, trasiga saker, oengagerad (och oftast otrevlig) personal..
Dåligt fika urbud, ingen mat att tala om (korv med bröd och toast), vill man inte att gästerna tar med eget så måste man se över utbudet, eller åtminstone tillåta att man köper med sig från restaurangen eller grillen i samma byggnad.

Datum för upplevelsen: november 2017
Tack marielL8635ZA
Omdömet skrevs 12 oktober 2016 från mobil enhet

Har varit där måååånga gånger! Väldigt uppskattat av min son! Tycker väl kanske att dom ska ha lite mer matig mat när restaurangen bredvid är stängd på helger!

Datum för upplevelsen: september 2016
Tack nathaliejansson17