Bra! Trångt rum dock och tog inte ens de minsta, mkt plats gick till ett ”barnrum” med en barnsäng. Trevlig personal som var hjälpsamma! En lampa var trasig i vårt rum när vi kom. Är generellt sätt väldigt nöjd

Datum för vistelsen: september 2020
Tack simonn830
Omdömet skrevs 6 september 2020 från mobil enhet

Hotellet är ett anrikt hotell som från början var en skolbyggnad. Detta syns på de höga taken, stentrapporna m.m. Rummen är väldigt fina och hotellet känns fräscht.
Trevlig personal som anstränger sig för att man ska trivas.
Restaurang och bar var stängda under vår vistelse samt att frukostbuffén var begränsad p.g.a. Coronapandemin. Minus för dyr parkering utanför med endast 2 platser med laddmöjligheter för elbilar. Då det saknas parkeringsförbud för andra fordon är dessa laddplatser oftast upptagna. (Närliggande parkeringshus Navet ligger dock endast 200 m därifrån.) Sedan borde Elite se över sitt användande av småflaskor för tvål schampo m.m. och istället sätta upp påfyllningsbara behållare vid handfat och dusch för att minska svinnet på kemikalier och plastmaterial.

Datum för vistelsen: september 2020
Tack anderss849
Omdömet skrevs 1 september 2020 från mobil enhet

Att vi lever i Corona tider är känt och att det medför förändringar, så är det. Men, förändringar bör nog aviseras så inte besvikelse uppkommer. Valde detta hotell pga. dels läge men också i tron att resturang/bar skulle vara öppet, vilket det inte var. Rummet var mkt. bra och trivsamma. Frukosten var dessvärre en besvikelse. Dels var det trist utbud (jämför med hotell i samma prisklass) men också för att mycket var slut 9:45 på en frukost som har öppet till 10:30. Så tyvärr sammantaget blir betyget bara medel bra.

Tack lundholmhakan
Omdömet skrevs 1 september 2020

Vackert hotell, bodde i superiorrum ut mot gatan. Stora fina rum o sköna sängar. God frukost i Coronatider. Plättar med hjortronsylt. Mums. Bra läge i stan. Möjlighet till gym och relaxavdelning med bastu på hotellet.

Omdömen sammanställs i samarbete med Elite Hotels of Sweden
Tack 118fia
Omdömet skrevs 26 augusti 2020

Fin miljö med perfekt läge i Umeå. Rummet något litet och inte så välstädat. Frukosten en stor besvikelse Corona säkrad men inte,så trevligt med inplastade mackor utan möjlighet till att göra egna. Frukten mycket begränsat urval. Inga löskokta ägg trots,att jag bad om det, gick inte att fixa! Uselt

Tack raymondgrahn