Elite Hotel Mimer
Hotell Teg(Umeå)(Mycket prisvärt!)
U&Me Hotel(Umeå)(Mycket prisvärt!)
getaroom.com
Omdömet skrevs 19 december 2016 från mobil enhet

Ett trevligt hotell! Vi bodde längst upp och stördes inte av musikunderhållningen våningen under. Rent och fint rum men tyvärr satt fönstret högt upp så ingen utsikt.
Härlig frukost, kan förstå att den upplevs lite lite spretigt upplagd men efter ett varv förstår man logiken. Skulle önska en mysigare hotellfoajé då jag upplever den kal,kalloch inte speciellt mysig. Saknade oxå att det inte fanns en kopp kaffe/the att hämta på kvällen.

Bodde här: december 2016, reste som ett par
Tack Annchristin H
Sara J, Hotelldirektör på Elite Hotel Mimer, svarade på det här omdömetSvarade 21 december 2016

Hej,
Tack så mycket för din feedback och för att du tog dig tid att skriva till oss.
Vi ska helt klart fundera på vad mer vi kan göra i lobbyn för att få den att kännas än mer mysig och härlig att vara i.
Jag hoppas att ni får en fin jul och varmt välkomna tillbaka till oss.

Omdömet skrevs 13 december 2016

Ett lyxigt och modernt hotel. Otroligt serviceinriktad och trevlig personal. Rum och allmänna faciliteter var tipp topp. Restaurangen höll hög standard bade på mat och dryck. Hit kommer vi att återvända inom kort!!

• Bodde här: december 2016, reste som ett par
Tack 334pernillab
Sara J, Hotelldirektör på Elite Hotel Mimer, svarade på det här omdömetSvarade 16 december 2016

Hej,
Tusen tack för fina ord och ett starkt betyg.
Det gör mig både glad och stolt över att vi lyckats överträffa era förväntningar.
Varmt välkomna tillbaka!
Hälsningar

Omdömet skrevs 11 december 2016 från mobil enhet

Jag och min fru bodde en helg på Elite hotell Mimer. Det var en födelsedags helg med besök på teater mm. Hotellet är jättefint och bra beläget, mycket fräsch och god frukost men tyvärr är servicen inte så bra som den borde. Städningen av rummen förväntar i alla fall jag mig att den borde vara gjord före klockan 17 en lördag. Vill man ha eftermiddag /tidig kväll till lite återhämtning, vila mm. så känns det inte så avslappnat att behöva vänta på att städet ska komma. När man påtalar detta blev det mest en axelryckning från personalen i receptionen. Andra hotell jag bott på och som missat i service brukar generellt erbjuda någon form av ursäkt och kompensation.

Bodde här: december 2016, reste som ett par
Tack Jens H

Hej,
Tack för att du skriver och vad roligt att du tycker om hotellet.
Vad tråkigt att du upplevde oss på det sättet - jag ska genast kika på städtiderna och hoppas att vi nästa gång kan överraska med en ännu bättre upplevelse.
Vänligen,

Omdömet skrevs 5 december 2016

Det var lite kallt på rummet och i allmänna utrymmen, vi bodde på första våningen och det hade varit bra om rummen var bättre ljudisolerande. Då det var festligheter utanför och personer som var glada i hatten. Personalen var väldigt trevlig, tillmötesgående, och frukostbuffén var verkligen en hit. Rummen och de allmänna utrymmen ah har otroligt hög standard och det är väldigt fräscht och fint överallt, jag kan rekommendera alla att åka hit!

• Bodde här: november 2016, reste med familjen
Tack Linda K

Hej,
Tack snälla för dina fina ord och ett härligt betyg till oss.
Vi har ett gammalt hus som tar lite tid att ställa om sig när vi har väderomslag så jag hoppas också att vi kan ha lite varmare inomhus nästa gång du kommer på besök.
Varmt välkommen tillbaka till oss och om det inte sker innan jul så önskar jag en god sådan!

Omdömet skrevs 2 december 2016

Mycket bra och prisvärt! Fint fräsch rum. Stort minus att inte kunna erbjuda något animaliskt kravmärkt till frukost. I dessa upplysta tider om djurens lidande innan de hamnar på vår tallrik borde alla hotell kunna erbjuda oss som tycker det är viktigt att värna djurhanteringen åtminstone en enda produkt.

• Bodde här: november 2016, reste i arbetet
Tack 766ulrikan

Hej,
Tack för att du tagit dig tid att skriva - vi tar med oss dina tankar kring frukosten som vi kontinuerligt utvecklar.
Jag hoppas att du snart vill komma och hälsa på oss igen.
Till dess önskar jag en fin december.