“Nyttigt och fräscht”
Omdöme om Rost Mat och Kaffe

Rost Mat och Kaffe
Rankad som nr 10 av 199 Restauranger i Umeå
Middagsalternativ: Avhämtning
Beskrivning: Vårt kök är inspirerat av de mustiga smakupplevelser man får i medelhavsländerna, mellanöstern, Indien och Thailand. Rustika rätter med fylliga smaker och färger som glädjer ögat.
Omdömet skrevs 8 maj 2019 från mobil enhet

God hälsosam mat trevlig personal och mysig miljö. Beställde färskostsalladen det var mycket mat blev mätt.

Datum för besöket: maj 2019
Tack krumbeen

Omdömet skrevs 3 maj 2019 från mobil enhet

Mysigt fika /lunchställe. Goda mackor, väl tilltaget . Vi njöt verkligen av vårsolen på uteserveringen.

Datum för besöket: april 2019
1  Tack 843annah
Omdömet skrevs 26 april 2019

Jag har ätit på Rost flera gånger och det är alltid lika gott och fräscht. Personalen är också alltid trevlig

Datum för besöket: april 2019
1  Tack Dolomitifreek
Omdömet skrevs 20 mars 2019

Nya Rost är en restaurang och ett café som ligger vägg i vägg med varandra.
Maten är fräsch och mycket god och personalen är hjälpsamma och trevliga. Jag gillar särskilt deras färskostsallad (med mandlar och russin) samt deras underbara fetaost-toast - den är fantastisk!
Fetaosttoasten köper man dock inte i restauranten utan i cafet intill (man kan dock, såklart, sitta och äta den i restaurangen).
Rekommenderar verkligen en lunch i dessa lokaler!

Datum för besöket: februari 2019
2  Tack 332agnetat
Omdömet skrevs 22 november 2018 från mobil enhet

Mysigt ställe med fräsch och god lunch. Inte så mycket mat att välja på men om man gillar vegetariskt så spelar det ingen roll.

Datum för besöket: november 2018
2  Tack lisabjorlin

Resenärer som tittade på Rost Mat och Kaffe tittade också på

Umeå, Västerbottens län

Besökt Rost Mat och Kaffe? Berätta vad du tyckte!