“Jättegott, men...”

Rankad som nr 9 av 178 Restauranger i Umeå
Middagsalternativ: Avhämtning
Middagsalternativ: Avhämtning
Omdömet skrevs februari 27 2017

Jag tycker att rost har jäätegod mat och trevlig personal. Det är ett mysigt ställe där vegeterianer kan äta gott utan att känna att de måste nöja sig med go greens färdiga morotsbiffar eller någon torr quornfilé. Men när jag har varit där några gånger så känns det som att jag har provat allt eftersom menyn inte varieras så ofta. Det hade varit kanon att få en något mer säsongsvarierad meny.

Det är helt klart värt ett besök för att prova stans godaste vegetariska mat!

Tack maka0261

Detta omdöme har översatts från engelska. Visa original
Omdömet skrevs februari 20 2017

Trevligt ställe för en soppa eller smörgås. Trevliga människor trots att de är egentligen inte professionella. Svampsoppan jag åt var ganska smaklös.

Tack yves k
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.Skickades in den engelska på www.tripadvisor.com. Visa original
Omdömet skrevs februari 1 2017 från mobil enhet

Jättegod vegetarisk mat i trevlig miljö! Ett mycket bra val att äta lunch på med goda sallader, soppor, mackor mm

Tack GHS61
Omdömet skrevs januari 7 2017 från mobil enhet

De varma mackorna med Fetaost eller Hummus är magiska, salladerna suveräna, sopporna utsökta och färskosttallriken likaså. Rekommenderas varmt.

Tyvärr är det en lite liten lokal där ljudnivån lätt blir stimmig om det är mkt. folk vilket det ofta är på detta populära ställe.
Maten de serverar och med möjligheten att ta en öl eller ett glas vin, gör att man gärna återkommer gång på gång trots lokalens beskaffenhet avseende strl. och ljudnivån.

Tack ARMH14
Omdömet skrevs december 30 2016 från mobil enhet

Blev i princip intvingad att äta här av min käraste, för hon ville äta soppa. Ohh! Jag tog den också och den var helt underbart god. Gott bröd och fräsch och matig sallad. Väldigt trevlig och serviceinriktad personal. Ett plus att man kunde ta en öl eller ett glas vin till soppan.

Tack SvenJonsson

Resenärer som tittade på Rost Mat & Kaffe tittade också på

Umeå, Västerbottens län

Besökt Rost Mat & Kaffe? Berätta vad du tyckte!