“Underbar veg.mat”

Rankad som nr 9 av 178 Restauranger i Umeå
Middagsalternativ: Avhämtning
Middagsalternativ: Avhämtning
Omdömet skrevs januari 7 2017 från mobil enhet

De varma mackorna med Fetaost eller Hummus är magiska, salladerna suveräna, sopporna utsökta och färskosttallriken likaså. Rekommenderas varmt.

Tyvärr är det en lite liten lokal där ljudnivån lätt blir stimmig om det är mkt. folk vilket det ofta är på detta populära ställe.
Maten de serverar och med möjligheten att ta en öl eller ett glas vin, gör att man gärna återkommer gång på gång trots lokalens beskaffenhet avseende strl. och ljudnivån.

Tack ARMH14

Omdömet skrevs december 30 2016 från mobil enhet

Blev i princip intvingad att äta här av min käraste, för hon ville äta soppa. Ohh! Jag tog den också och den var helt underbart god. Gott bröd och fräsch och matig sallad. Väldigt trevlig och serviceinriktad personal. Ett plus att man kunde ta en öl eller ett glas vin till soppan.

Tack SvenJonsson
Omdömet skrevs december 20 2016

Hummusmackan är verkligen att rekommendera. Går ofta hit när jag är sugen på något lätt och gott .Maten är verkligen fräsch. Bra lunchställe. Lite få ätter men bra variation av de få rätter som erbjuds. God mat med omtanke. Rekommenderar gärna färskosttallrik .

Tack Kurrelu
Omdömet skrevs december 9 2016

Rost har väldigt bra och fräsch mat, men öppettiderna är inte alltför generösa och lokalen väldigt liten. Skulle vara trevligt om man faktiskt kunde sitta där en kväll med ett glas vin och njuta.

Tack westerpetra
Omdömet skrevs november 3 2016 från mobil enhet

Hummusmackan är supergod. Man kan dela med en kompis om den känns för stor. Går alltid hit när jag är på besök uppe i norr.

Tack Linda L

Resenärer som tittade på Rost Mat & Kaffe tittade också på

Umeå, Västerbottens län

Besökt Rost Mat & Kaffe? Berätta vad du tyckte!