“Plötsligt upplevde jag vegansk mat som fantastiskt”
Omdöme om Rost Mat & Kaffe

Rost Mat & Kaffe
Rankad som nr 9 av 178 Restauranger i Umeå
Middagsalternativ: Avhämtning
Middagsalternativ: Avhämtning
Omdömet skrevs december 30 2016 från mobil enhet

Blev i princip intvingad att äta här av min käraste, för hon ville äta soppa. Ohh! Jag tog den också och den var helt underbart god. Gott bröd och fräsch och matig sallad. Väldigt trevlig och serviceinriktad personal. Ett plus att man kunde ta en öl eller ett glas vin till soppan.

Tack SvenJonsson

2024 av 125 omdömen

Omdömet skrevs december 20 2016

Hummusmackan är verkligen att rekommendera. Går ofta hit när jag är sugen på något lätt och gott .Maten är verkligen fräsch. Bra lunchställe. Lite få ätter men bra variation av de få rätter som erbjuds. God mat med omtanke. Rekommenderar gärna färskosttallrik .

Tack Kurrelu
Omdömet skrevs december 9 2016

Rost har väldigt bra och fräsch mat, men öppettiderna är inte alltför generösa och lokalen väldigt liten. Skulle vara trevligt om man faktiskt kunde sitta där en kväll med ett glas vin och njuta.

Tack westerpetra
Omdömet skrevs november 3 2016 från mobil enhet

Hummusmackan är supergod. Man kan dela med en kompis om den känns för stor. Går alltid hit när jag är på besök uppe i norr.

Tack Linda L
Omdömet skrevs oktober 19 2016 från mobil enhet

God och fräsch mat. Bra lunchställe, dock liten variation på menyn. Det är istället kompletterat med bra variation av få rätter.

Tack cafo77

Resenärer som tittade på Rost Mat & Kaffe tittade också på

Umeå, Västerbottens län

Besökt Rost Mat & Kaffe? Berätta vad du tyckte!