“Lev din dröm”

Lottas Krog & Pub
Rankad som nr 1 av 6 Smått och gott i Umeå
Kök: Pub
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Uteservering, Bokningar
Beskrivning: Lottas Krog & Pub kombinerar ett av norra Sveriges bästa kök med en lyxig och avslappnad engelsk pubmiljö. Vare sig du besöker Umeå för jobb eller nöje, kom in till Lottas för ett bra mål mat och vänlig personal.
Omdömet skrevs 2 februari 2020 från mobil enhet

Bästa puben i umeå, fantastisk atmosfär. Sedan har vi mat och dryckesutbudet, för att inte prata om personalen! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Datum för besöket: januari 2020
Tack mrfireshot

Omdömet skrevs 15 januari 2020

Jag har ofta ätit och druckit ett par öl på Lottas när jag är i Umeå och inte blivit besviken. En hemtrevlig pub, men passande meny som överträffar mina förväntningar, Biff Rydberg var tex kanon. Ett bra ölsortiment, med trevliga lokala produkter. Puben är populär och det kan bli fullsatt även vardagskvällar.

Datum för besöket: januari 2020
Tack 349andersd
Omdömet skrevs 27 december 2019 från mobil enhet

Genuin pub med vällagad mat och stort dryckessortiment. Speciellt härligt att man även kan gå hit som familj!

Tack Maggie7414
Omdömet skrevs 25 december 2019 från mobil enhet

Så mysigt trevligt matställe pub. God stämning och lagom ljudnivå. God mat & bra vin. Lagomt med folk.....

Tack Dykarn99
Omdömet skrevs 18 december 2019 från mobil enhet

En riktig pub! Beställ och betala i baren. Maten som serveras är mycket vällagad och lagom enkel för miljön. Förutom fish and chips finns det många lättare rätter. Det som absolut lyfter puben är den varierade menyn. Här finns det något för alla, kött, fisk, vegetariskt och mycket mer. Förstår att många lokala Umebor väljer Lottas krog.

Tack jakobh949

Resenärer som tittade på Lottas Krog & Pub tittade också på

Umeå, Västerbottens län

Besökt Lottas Krog & Pub? Berätta vad du tyckte!