“Besvikelse ”
Omdöme om Runt Hörnet

Runt Hörnet
Rankad som nr 29 av 186 Restauranger i Umeå
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Trevlig omgivning och personal men räcker dessvärre inte långt. Framförallt dyrt (små portioner) men smakerna var heller inte alls imponerande.

Tack Ava T

Omdömet skrevs 26 mars 2018 från mobil enhet

Mysig miljö men maten var rätt intetsägande. Åt kalvtacosen som var okej men inte så mycket mer. Efterrätten smakade typ ingenting. Lite glass o en minimunk. Nja inte ett ställe jag skulle rekommendera tyvärr..

Tack Annica S
Omdömet skrevs 11 mars 2018

Det hade kunnat vara så bra med egentligen trevlig miljö och god mat. Men huvudrätten var på under 200 kalorier så efter en medeldyr middag (500 kr/person) så fick vi gå och äta middag på ett annat ställe. Att serveringspersonalen var okunnig och inte visste vad de serverade och att vi inte kunde få ett bättre bord än precis framför ytterdörren trots att vi bokat och bad om ett annat bord gjorde inte saken bättre. Här äter jag aldrig igen.

Tack Segerz
Omdömet skrevs 10 januari 2018

Jag åt tacos som var ganska starkt och jättegott. Min man åt renfile som var delikat, dock hade ett par potatisar till inte skadat då han inte blev helt mätt (en liten portion). Miljön var mysig, servicen snabb och väldigt vänlig, vinerna mycket goda och jag fick smaka på dem innan.

Tack aaa1974931
Omdömet skrevs 24 november 2017 från mobil enhet

Jättebra mat med bra prisnivå däremot drar orutinerad personal ned betyget. Sittningstiden upplevs som något kort (2tim) om man vill njuta av en 3-rätters.
I vårt fall löstes detta suveränt med olägenheten att behöva byta bord med hjälp av källarmästaren och Linus med det röda skägget. Tack för en trevlig kväll o god mat

Tack Kjell E

Resenärer som tittade på Runt Hörnet tittade också på

Umeå, Västerbottens län

Besökt Runt Hörnet? Berätta vad du tyckte!