“Ska ni äta tapas, välj ett annat ställe!”
Omdöme om Tapas Bar Deli

Tapas Bar Deli
Boka bord
lör 28/11
20:00
Rankad som nr 16 av 163 Restauranger i Umeå
Kök: Spanskt
Omdömet skrevs 29 juli 2020 från mobil enhet

Smaklösa tråkiga tapas, inte tillagade med kärlek eller känsla. Älskar tapas men dessa var de sämsta vi ätit .

Tack BjornVellingeSweden

Omdömet skrevs 21 juli 2020

På plats 1 kommer toa. Plats 2, den ljusa öppna lokalen. Plats 3 ingenting. Längre ner fanns servicen som hade kritat upp fatöl för 72 kr, men med ett glatt leende bara erbjöd skitdyra alternativ. "Fatölen var slut". Sällan hört nåt dummare. Bra service hade varit att erbjuda nåt likvärdigt. Allra sist kommer Gambas. Ätit såna ett otal gånger, dessa tillhörde bottenskrapet. Dom kunde lika gärna serverat geleklumpar. PS. Chimcurri-köttet var helt ok.

Tack ralfs561
Omdömet skrevs 18 juli 2020 från mobil enhet

Fantastiska tapas på ett trevligt ställe. Åt deras meny, hav & land, med dryckespaket och de 10 rätterna med vin var så smakrika, välbalanserade och så genuint goda att vi bara suckade och åt med vällust. Så Bra, så Gott! Kan bara varmt rekommendera denna restaurang. Åk dit! Ät! Nu!

2  Tack Caradhra
Omdömet skrevs 3 juli 2020 från mobil enhet

Jättebra tapasrestaurang med bra service. Vällagad mat och god dryck. Lagom hög bakgrundsmusik. Rekommenderas varmt.

Tack Eva S
Omdömet skrevs 27 januari 2020 från mobil enhet

Toppen god mat. Glassen med olivolja och salt en magisk kombo. Annorlunda viner men kul att prova nåt nytt.

Datum för besöket: januari 2020
Tack mange36

Resenärer som tittade på Tapas Bar Deli tittade också på

Umeå, Västerbottens län

Besökt Tapas Bar Deli? Berätta vad du tyckte!