“Bästa pizzan samt underbar personal”

Pizzeria o. Restaurang Maria
Rankad som nr 20 av 163 Restauranger i Umeå
Middagsalternativ: Uteservering
Middagsalternativ: Uteservering
Omdömet skrevs 27 juli 2020 från mobil enhet

Tror jag just åt den godaste pizza jag någonsin ätit, har rest rätt mycket i landet och ätit pizza på mååånga ställen, men deras kebabpizza var något utöver det vanliga, å sedan personalen, något av den bästa servicen jag varit med om, grymt trevliga å jag hoppas dom alltid kommer driva stället som dom gör nu, så jag rekommenderar verkligen att alla ska testa pizzeria Maria om man har vägarna förbi

Datum för besöket: juli 2020
Tack johane733

Omdömet skrevs 27 juni 2020

Vi har varit stammisar hos Restaurang Maria i mååånga herrans år, och de har bara förbättrats allt eftersom! Servicen är klanderfri, priserna skäliga och maten håller en jämn kvalitet!

Trevlig atmosfär, sköna sittplatser, glad personal, god mat. Vad mer kan man önska? Rekommenderas varmt!

Datum för besöket: juni 2020
Tack jottah2020
Omdömet skrevs 25 april 2020 från mobil enhet

En av de bättre restaurangerna jag besökt i landet. Hade det inte varit för min syster hade jag missat denna gyllene oas.
Pepparsteken får Gordon Ramsey och Leif Mannerströms smaklökar att bli full av avund och speciellt då ni serverar den exakt efter ens specifika önskemål.

Datum för besöket: april 2020
Tack Fredrik K
Omdömet skrevs 28 mars 2020

Fantastiskt bra mat! Den oxfilén skojar man inte bort, stekt till perfektion efter dina önskemål, både pepparbiff och planka. 5+

Datum för besöket: mars 2020
Tack Bjornzp3
Omdömet skrevs 10 februari 2020

God mat alla gånger vi ätit där, jag blev glatt överraskad av lasagnen till lunch, bästa jag ätit och då gör jag själv en god lasange.

Datum för besöket: januari 2020
Tack resan2019

Resenärer som tittade på Pizzeria o. Restaurang Maria tittade också på

Umeå, Västerbottens län

Holmön, Västerbottens län

Besökt Pizzeria o. Restaurang Maria? Berätta vad du tyckte!