Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Anna S

Trevligt hotell men otrevlig restaurangpersonal

Omdöme om Hotell Bjorken
3,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 16 feb. 2024
Bra hotell. God och varierad mat. Det som drar ner betyget är några av de äldre som jobbar i restaurangen som är fruktansvärt otrevliga, de yngre är dock hjälpsamma. Jag tror att de äldre är en del av något projekt för de som inte kan få annat arbete men vore bra om de kunde skylta med att det är en speciell anställning för som det var nu ville familjen inte ens gå dit då de var så snäsiga.
Datum för vistelsen: januari 2024
Resetyp: Reste med familjen
4,0 av 5 bubblorStandard
4,0 av 5 bubblorLäge
1,0 av 5 bubblorService
Ser du något problem med det här omdömet?
  • StayForLong
    670 kr
3.5 km från Hotell Bjorken
Visa fler hotell i Umeå
Omdömet skrevs 11 februari 2024

Spenderade två nätter där i ett stort dubbelrum med sköna sängar. Närheten till Universitetssjukhuset där vi skulle hälsa på en anhörig gjorde valet enkelt då det bara är att gå över vägen för att vara på plats på sjukhuset. Maten var bra med både kött, fisk, vegetariskt och ett flytande alternativ på menyn både under lunch och middag och priset på maten var inte dyrt.

Närheten till bussarna om man behöver åka in till Umeå Centrum är ett xtra plus (Bussbiljetter köper man via en app vilket säkert kan ställa till det för vissa)

Datum för vistelsen: februari 2024
Tack Nicklas_Ingels
Omdömet skrevs 8 maj 2023

Fruktansvärt hotell! Hela hotellet stinker gammal ner kissad gubbe. Rummen var inte som på bild, fettfläckar vid både sängar och fönster efter något äckligt som runnit längst väggarna, sjukliga mängder damm under sängarna. Badrummet behöver jag inte säga mer om än att jag inte ens ville använda toaletten. Personalen har urusel kundservice och har nog aldrig gett ifrån sig ett leende i hela sitt liv. Skulle inte ens rekommendera min värsta fiende!

Rumstips: Åk inte dit!
Datum för vistelsen: maj 2023
Tack Jet67763865713
Omdömet skrevs 6 april 2023

Fantastiskt fin service när jag hade missat ett lägre pris för medföljande anhörig. Mannen bakom disken guidade mig och vips hade jag sparat 400:-. Sköna sängar och väldigt omfattande och god frukost.

Datum för vistelsen: april 2023
Tack 439marianneb
Omdömet skrevs 14 februari 2023

Bodde där tillsammans med min gamla mor som skulle göra en operation vid sjukhuset. Detta är ett patient- och anhörighotell, vilket präglar hotellet. Det är inte samma sak/service som att bo på ett "vanligt" hotell. Rummen är ganska bedagade. Vårt rum hade ett mindre fönster högst upp med en ventilationsanläggning utanför, viss "källarkänsla". Dock kylskåp och kassafack på rummet. Det fina med hotellet är restaurangen. Excellent buffé till lågt pris, och mycket trevlig personal i restaurangen!

Datum för vistelsen: februari 2023
Tack karl11614
Omdömet skrevs 19 oktober 2022

Skulle stanna en natt här pga operation. Min man följde med. Det uppstod en diskussion när vi checkade in då vi fått höra att det skulle vara kostnadsfritt för honom också. Men personalens bemötande var chockerande. Oerhört otrevlig, icke tillmötesgående, dryg och vass. En timme senare checkade vi ut och tog ett annat hotell och det var vi mycket glada för. Rummet vi fick var dessutom under all kritik. Såg ut som en riktig knarkarkvart. Enda som fattades var kanyler och pissdoft.

Datum för vistelsen: oktober 2022
Tack sallizen91