Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Nicklas_Ingels
Borlänge, Sverige

Helt okej

Omdöme om Hotell Bjorken
3,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 11 feb. 2024
Spenderade två nätter där i ett stort dubbelrum med sköna sängar. Närheten till Universitetssjukhuset där vi skulle hälsa på en anhörig gjorde valet enkelt då det bara är att gå över vägen för att vara på plats på sjukhuset. Maten var bra med både kött, fisk, vegetariskt och ett flytande alternativ på menyn både under lunch och middag och priset på maten var inte dyrt.

Närheten till bussarna om man behöver åka in till Umeå Centrum är ett xtra plus (Bussbiljetter köper man via en app vilket säkert kan ställa till det för vissa)
Datum för vistelsen: februari 2024
Resetyp: Reste med familjen
3,0 av 5 bubblorStandard
4,0 av 5 bubblorLäge
3,0 av 5 bubblorService
Ser du något problem med det här omdömet?
987 kr
    926 kr
1.6 km från Hotell Bjorken
Visa fler hotell i Umeå
Omdömet skrevs 8 maj 2023

Fruktansvärt hotell! Hela hotellet stinker gammal ner kissad gubbe. Rummen var inte som på bild, fettfläckar vid både sängar och fönster efter något äckligt som runnit längst väggarna, sjukliga mängder damm under sängarna. Badrummet behöver jag inte säga mer om än att jag inte ens ville använda toaletten. Personalen har urusel kundservice och har nog aldrig gett ifrån sig ett leende i hela sitt liv. Skulle inte ens rekommendera min värsta fiende!

Rumstips: Åk inte dit!
Datum för vistelsen: maj 2023
Tack Jet67763865713
Omdömet skrevs 6 april 2023

Fantastiskt fin service när jag hade missat ett lägre pris för medföljande anhörig. Mannen bakom disken guidade mig och vips hade jag sparat 400:-. Sköna sängar och väldigt omfattande och god frukost.

Datum för vistelsen: april 2023
Tack 439marianneb
Omdömet skrevs 14 februari 2023

Bodde där tillsammans med min gamla mor som skulle göra en operation vid sjukhuset. Detta är ett patient- och anhörighotell, vilket präglar hotellet. Det är inte samma sak/service som att bo på ett "vanligt" hotell. Rummen är ganska bedagade. Vårt rum hade ett mindre fönster högst upp med en ventilationsanläggning utanför, viss "källarkänsla". Dock kylskåp och kassafack på rummet. Det fina med hotellet är restaurangen. Excellent buffé till lågt pris, och mycket trevlig personal i restaurangen!

Datum för vistelsen: februari 2023
Tack karl11614
Omdömet skrevs 19 oktober 2022

Skulle stanna en natt här pga operation. Min man följde med. Det uppstod en diskussion när vi checkade in då vi fått höra att det skulle vara kostnadsfritt för honom också. Men personalens bemötande var chockerande. Oerhört otrevlig, icke tillmötesgående, dryg och vass. En timme senare checkade vi ut och tog ett annat hotell och det var vi mycket glada för. Rummet vi fick var dessutom under all kritik. Såg ut som en riktig knarkarkvart. Enda som fattades var kanyler och pissdoft.

Datum för vistelsen: oktober 2022
Tack sallizen91
Omdömet skrevs 3 april 2022 från mobil enhet

Det började med att vi kom och skulle checka in. Jag ville veta vad parkeringen var och en trött tant pekade lite nonchalant åt obestämd riktning och påpekade att det minsann kostar 80 kr. Ok sa jag men kan jag ta parkeringsbeviset och komma o checka in sedan? Vart tvungen att bevisa i vems namn rummet var bokade i innan hon släppte lappen. Kändes som om hon hade problem med tilliten men det mår väl vara. Sedan på kvällen när vi kommit tillbaka från middagen (kl 18) tog jag mig en öl och när jag skulle ta nästa så blev jag upplyst att de minsann stängde restaurangen och få fick man ej köpa mer men hon kunde sälja en till. För mig är det en stor del av upplevelsen att kunna sitta o ta en pilsner på kvällen men på det här hotellet verkar man ska dricka dagtid. Fick ej heller köpa fler öl än en för att spara. (Detta är så korkat att klockorna stannar) frukosten är i det snålaste laget, stjärnorna lämnar jag för att sängen var skön och duschen var ej snålstäld som de brukar vara. Nu var kostnaden för rummen billigaste i Umeå för tillfället men jag tyckte ändå att det var dyrt pga känns ej som ett hotell samt "pressbyrå frukost" jag kommer inte att bo här igen.

Rumstips: Vill du ta dig en pilsner så kom tidigt.
Datum för vistelsen: april 2022
Tack danielmH2532YU