Öppet i dag: 12:00 - 16:00
Spara
Höjdpunkter från omdömen
Fantastiskt!

Vilket museum så intressant och gå på den guidade visningen där får du höra många intressanta ... läs mer

Omdömet skrevs 30 juli 2022
Trip45986470674
Västerås, Sverige
från mobil enhet
Gå på guidad tur!

Guidningen gör hela museet då det är historierna bakom och det personliga som verkligen fängslar ... läs mer

Omdömet skrevs 22 juli 2022
ninag108
Sollentuna, Sverige
från mobil enhet
Läs alla 302 omdömen

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.
Omdömet skrevs 22 augusti 2021 från mobil enhet

Mycket väldisponerat museum med en imponerande samling instrument; inte bara gitarrer utan även en mängd andra. Bra och initierad guidning av ägarna och deras familjemedlemmar. Rekommenderas starkt, även om du inte är en gitarrfantast!

1  Tack Excursion41403858519
3uitars, Informationsansvarig på Guitars the Museum, svarade på det här omdömetSvarade 25 augusti 2021

Hej Excursion - stort tack för ditt omdöme, vi blir glada och du är naturligtvis varmt välkommen åter när det passar.
Best / GTM - guiderna. x

Omdömet skrevs 7 augusti 2021

En jättebra tur med guide ca 45 till 60 minuter.
Fina lokaler och intressanta berättelser om alla dessa olika gitarrer.
Vi var 26 personer som delades upp i 2 grupper.
Endast 150 kr i entré.

1  Tack ulfgranberg
3uitars, Informationsansvarig på Guitars the Museum, svarade på det här omdömetSvarade 11 augusti 2021

Hej Ulf - stort tack för ditt fina omdöme kring ditt besök, det värmer oss på jobbet, vi kanske borde höja priset :-) Skämt åsido, vi uppskattar verkligen att du tog dig tid att lämna denna feedback. Välkommen åter närhelst det passar dig. Best / GTM - guideteamet. x.

Omdömet skrevs 5 augusti 2021

Fantastiska gitarrer, fantastiska historier och hemskt trevliga ägare! Rekommenderar starkt att åka hit om man är i Umeå.

1  Tack 334maltet
3uitars, Informationsansvarig på Guitars the Museum, svarade på det här omdömetSvarade 6 augusti 2021

Hej Malte - stort tack för ditt fina omdöme, det värmer oss på jobbet. Välkommen åter när det passar! / GTM - teamet. x.

Omdömet skrevs 3 augusti 2021

Mycket intressant även för en som bara följer med, kul även om man inte är gitarrnörd! Bra historia.

Datum för upplevelsen: juli 2021
1  Tack kerstinsY7399DE

Hej Kerstin - vi blir så glada av att läsa ditt omdöme, stort tack och välkommen åter. / GTM - gänget på museet. x.

Omdömet skrevs 31 juli 2021

Imponerande samling och spännande storys.
Vilken skatt mitt i stan! Ett museum som jag absolut vill besöka igen.

Datum för upplevelsen: juli 2021
1  Tack 367idab

Hej Ida - stort tack för din fina feedback, det sporrar oss på jobbet att bli ännu vassare. Välkommen åter när det passar dig. Best / GTM - guiderna på museet. x.