Öppet i dag: Stängt
Höjdpunkter från omdömen
Wow!

Vilket ställe! Och vilka innehavare! Även för en gitarr-okunnig var det fantastiskt. Nördigt ... läs mer

Omdömet skrevs 8 mars 2024
SusannGerdin
Örebro, Sverige
Museum i världsklass

En fantastisk samling gitarrer och väldigt snyggt presenterat! Väl värt resan från Stockholm. Tack ... läs mer

Omdömet skrevs 10 juli 2023
Helena F
Läs alla 308 omdömen

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.
Omdömet skrevs 5 augusti 2021

Fantastiska gitarrer, fantastiska historier och hemskt trevliga ägare! Rekommenderar starkt att åka hit om man är i Umeå.

Datum för upplevelsen: augusti 2021
1  Tack 334maltet
3uitars, Informationsansvarig på Guitars the Museum, svarade på det här omdömetSvarade 6 augusti 2021

Hej Malte - stort tack för ditt fina omdöme, det värmer oss på jobbet. Välkommen åter när det passar! / GTM - teamet. x.

Omdömet skrevs 3 augusti 2021

Mycket intressant även för en som bara följer med, kul även om man inte är gitarrnörd! Bra historia.

1  Tack kerstinsY7399DE

Hej Kerstin - vi blir så glada av att läsa ditt omdöme, stort tack och välkommen åter. / GTM - gänget på museet. x.

Omdömet skrevs 31 juli 2021

Imponerande samling och spännande storys.
Vilken skatt mitt i stan! Ett museum som jag absolut vill besöka igen.

1  Tack 367idab

Hej Ida - stort tack för din fina feedback, det sporrar oss på jobbet att bli ännu vassare. Välkommen åter när det passar dig. Best / GTM - guiderna på museet. x.

Omdömet skrevs 26 juli 2021 från mobil enhet

Super! Äntligen, efter förra årets missade besök pga Covid19-stängt, återvände vi till Umeå med ett enda mål i sikte. Personlig guidning och egen tid att titta på denna fantastiska samling gjorde det värt resan, tack!

1  Tack BeateSE

Härligt Beate, att ni kunde få till ett besök i år trots förra årets miss, vi är så glada att läsa ditt fina omdöme. Ni är naturligtvis varmt välkomna åter närhelst det passar er. Best / GTM - gänget. x.

Omdömet skrevs 24 juli 2021 från mobil enhet

Gitarrmuseet kan verkligen rekommenderas, även om du inte är gitarrförstärkare eller musiker över huvudtaget. Gå en guidad tur och ta del av fantastiska berättelser om hur alla gitarrer hamnat i Umeå. Ett måste när man är i Umeå!!

Datum för upplevelsen: juni 2021
2  Tack 944lenap

Hej Lena! Va fint du beskriver ditt besök hos oss, det värmer verkligen och gör att vi verkligen vill fortsätta att vårda och utveckla museet. Tack! Välkommen åter i framtiden. Best / GTM - teamet. x.