Öppet i dag: 12:00 - 16:00
Höjdpunkter från omdömen
Wow!

Vilket ställe! Och vilka innehavare! Även för en gitarr-okunnig var det fantastiskt. Nördigt ... läs mer

Omdömet skrevs 8 mars 2024
SusannGerdin
Örebro, Sverige
Museum i världsklass

En fantastisk samling gitarrer och väldigt snyggt presenterat! Väl värt resan från Stockholm. Tack ... läs mer

Omdömet skrevs 10 juli 2023
Helena F
Läs alla 308 omdömen

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.
Omdömet skrevs 26 juli 2021 från mobil enhet

Super! Äntligen, efter förra årets missade besök pga Covid19-stängt, återvände vi till Umeå med ett enda mål i sikte. Personlig guidning och egen tid att titta på denna fantastiska samling gjorde det värt resan, tack!

Datum för upplevelsen: juli 2021
1  Tack BeateSE
3uitars, Informationsansvarig på Guitars the Museum, svarade på det här omdömetSvarade 6 augusti 2021

Härligt Beate, att ni kunde få till ett besök i år trots förra årets miss, vi är så glada att läsa ditt fina omdöme. Ni är naturligtvis varmt välkomna åter närhelst det passar er. Best / GTM - gänget. x.

Omdömet skrevs 24 juli 2021 från mobil enhet

Gitarrmuseet kan verkligen rekommenderas, även om du inte är gitarrförstärkare eller musiker över huvudtaget. Gå en guidad tur och ta del av fantastiska berättelser om hur alla gitarrer hamnat i Umeå. Ett måste när man är i Umeå!!

2  Tack 944lenap

Hej Lena! Va fint du beskriver ditt besök hos oss, det värmer verkligen och gör att vi verkligen vill fortsätta att vårda och utveckla museet. Tack! Välkommen åter i framtiden. Best / GTM - teamet. x.

Omdömet skrevs 23 juli 2021 från mobil enhet

Fantastiskt museum där en unik samling matchas med en lika unik och fantastisk berättelse om två bröders otroliga liv som samlare.

Tack krabbana

Hej hej! Härligt att läsa ditt fina omdöme. Välkommen åter när det passar. Best / GTM - guiderna på museet. x

Omdömet skrevs 22 juli 2021 från mobil enhet

Vilka killar!!! Helt suverän upplevelse och vilken otrolig samling gitarrer! Helt klart värt ett besök!

Datum för upplevelsen: juli 2021
Tack sarapU5067EX

Hej Sara. Stort tack för din feedback, vi blir så glada på museet av att du rekommenderar andra att besöka oss. Välkommen åter när det passar. Best / GTM - guideteamet. x.

Omdömet skrevs 22 juli 2021 från mobil enhet

Samuel och Mikael gjorde ett kanonjobb som guider. Många trevliga berättelser och anekdoter kring uppbyggnaden av samlingen.

Tack 827linust

Hej Linus - tack för ditt fina omdöme kring ditt besök hos oss. Hoppas att vi ses i framtiden igen - du är varmt välkommen åter. Best / GTM - guiderna.