Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
joannagrubbstrom

Fräscht, bekvämt och centralt.

4,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 21 aug. 2023
Sköna sängar, bra storlek på rummet. Frukosten alldeles lagom, inget överdåd men ändå lite extra så att man fick semesterfeeling. Läget är så bra som det kan bli, mitt mellan tågstation och centrala stan. Och bra möjlighet till att parkera bilen i garage.
Datum för vistelsen: augusti 2023
Resetyp: Reste med familjen
5,0 av 5 bubblorStandard
5,0 av 5 bubblorRum
5,0 av 5 bubblorLäge
5,0 av 5 bubblorRenlighet
5,0 av 5 bubblorService
5,0 av 5 bubblorSovkvalitet
Ser du något problem med det här omdömet?
995 kr
    670 kr
4.2 km från ProfilHotels Aveny
Visa fler hotell i Umeå
Omdömet skrevs 31 juli 2023

Ett mindre och mycket trevligt hotell. Snygga och trevliga rum och härlig personal. Frukosten var suverän. Hotellet låg centralt i Umeå så det var nära till allt. Möjligheten att boka parkeringsplats i garage nära hotellet var ytterligare ett plus.

Tack niclashermansson
Annelie Persson, General Manager på ProfilHotels Aveny, svarade på det här omdömetSvarade 1 augusti 2023

Det är alltid lika roligt att höra hur våra gäster haft det, tack för ditt omdöme.
Vi strävar alltid efter att våra gäster ska trivas hos oss från att de stiger in i lobbyn på hotellet. Därför är det speciellt roligt att läsa ditt positiva omdöme. Jag kommer självklart dela med mig av det till mina kollegor.
Låt det inte dröja för länge innan vi ses igen.

Omdömet skrevs 14 juli 2023

Helt okay hotell., lite oväsen på morgonen. Trång dusch men det gick bra bra bra bra br bra brraa bra bra bra, mycket bra mycket bra bra. Mineral vattnet som var på skrivbordet hade kunnat vara i kylskåpet.

• Restyp: Reste ensam
Tack bealarsson64
Annelie Persson, General Manager på ProfilHotels Aveny, svarade på det här omdömetSvarade 17 juli 2023

Stort tack för din feedback!
Välkommen tillbaka till oss.

Omdömet skrevs 3 juli 2023

Rummet var väldigt varmt. I ren desperation var vi tvungna att ha öppet fönster, som öppnade sig endast en liten glipa, och utanför var det hög musik. Utanför dörren var hissarna. När hissen användes av andra gäster gick vibrationerna in i rummet och sängkarmen. Så snart man lutade huvudet mot kudden hörde man hissvibrationer. Dessutom försökte vi somna genom att ta ett glas vin. Vinet hade antagligen stått i sol i många dagar och var härsket. Detta är nog den värsta hotellnatt vi någonsin haft.

Tack 52y69vmj5n
Annelie Persson, General Manager på ProfilHotels Aveny, svarade på det här omdömetSvarade 5 juli 2023

Vi är tacksamma att du tagit dig tiden att skriva till oss.
Så synd att ni inte sa till oss direkt så att vi hade kunnat ge er ett annat rum.
Jag beklagar verkligen att hotellupplevelsen inte blev som ni hade tänkt er och trots det som hänt så hoppas vi att ni ger oss möjligheten att få välkomna er hit igen.

Annelie Persson
General Manager

Omdömet skrevs 15 maj 2023

Trevligt hotell med ett bra läge nära tågstationen och centrum. Mycket bra frukost med allt man kan begära. Rummen är trevliga. Kan vara lite störande från bilar om man hamnar på fel sida av hotellet. Ju

Datum för vistelsen: maj 2023
Tack roffehenriksson
Annelie Persson, General Manager på ProfilHotels Aveny, svarade på det här omdömetSvarade 23 maj 2023

Vi är glada att du uppskattade vår fina frukostbuffet och våra härliga rum.
Vårt centrala läge innebär en viss trafik utanför men vi hoppas du inte stördes alltför mycket utan att du fick en trevlig vistelse hos oss.
Tack för att du tog dig tid att skriva om oss och välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 9 maj 2023 från mobil enhet

För mig som skulle till Umeå i tjänsten funkade detta hotellet superbra. Bekväma rum även om en liten renovering vore bra. Kul med handfatet i hallen och väldigt skönt med en regndusch. En annan kul detalj var hantlar på rummet. Hotellet har samarbete med gym i huset annars men jag tog en löprunda utmed Umeälven som ligger väldigt nära. Konferensavdelningen var superbra o fräsch. Helbra frukostbuffé

Rumstips: Garaget har 15 platser för 165 SEK annars finns stor parkering 200 meter bort bara så att ta bilen hit är inga problem
Datum för vistelsen: maj 2023
Restyp: Reste i arbetet
Tack HerrKson

Tack för att du tagit dig tid att skriva ett sånt fint omdöme om oss.
Det gläder oss att du trivts hos oss och vi är glada att du uppskattade vårt hotell.
Vi hoppas få möjlighet att snart välkomna dig tillbaka till ett snart renoverat hotell.