Agoda.com
Priceline83 US$
ZenHotels.com85 US$
Omdömet skrevs 28 maj 2022

Bokade hundpaket på hotellkedjans hemsida men när vi kom fram fanns inget av det vi bokat. Vi hade ren tur att de hade ett ledigt hundrum att flytta oss till. Ingen ersättning för uteblivet hundpaket.

Tack agge2022
Micael Forsgren, General Manager på ProfilHotels Aveny, svarade på det här omdömetSvarade 14 juni 2022

Hej !
Tack för ditt omdöme och för att du tog dig tid att skriva en kommentar. Din åsikt är mycket viktig för oss.
Jag tar givetvis dina synpunkter vidare, vår ambition är alltid att förbättra vår produkt.
Vi hälsar dig välkommen åter så vi får en ny chans att göra dig helt nöjd.

Omdömet skrevs 24 maj 2022

Mycket stiligt litet hotell med bästa läge i Umeå. Tillötesgående personal som lät mej få ett rum (tillgångsberoende förstås) redan på morgonen efter en dålig nattsömn i sovvagn. Snygga rum och god frukost.

• Restyp: Reste ensam
Tack perwikstr0m

Hej Per !
Tack så mycket för det fantastiska omdömet.
Vi är väldigt glada att du gav oss topp-poäng och att ni har haft det bra hos oss! Jag ska se till att dela dina fina ord med vår underbara personal.
Det låter verkligen som att vi kommer att ses snart igen, vi ser fram emot era framtida vistelser hos oss.

Omdömet skrevs 19 maj 2022

Jag tillbringade några dagar på detta hotell i samband med ett speciellt firande i Umeå. Personalen är mycket tillmötesgående och serviceinriktade. Rummet mycket bra med sköna sängar. Allt var bekvämt. Vattenkokare fanns så jag kunde starta dagen med en kopp kaffe i lugn o ro innan frukost. Jag är väldigt nöjd med frukosten. Inget saknades. Gott bröd och gott kaffe. Flera sorters pålägg och ost. Äggröra och bacon o köttbullar. Frukter och bakverk. Hotellet är helt rätt om man vill ha nära till allt. Även lugnt och sköna omgivningar. Jag kommer återkomma till detta hotell vid mitt nästa besök till Umeå.

Restyp: Reste ensam
Tack BlomqvistAnette

Hej Anette !
Finns inget bättre än att få sån fin respons, tack för att du tagit dig tid.
Vad skönt att höra att du sovit riktigt gott i våra sängar och fått avnjuta en smarrig frukost. Finns väl inget bättre sätt att starta dagen på.

Omdömet skrevs 18 april 2022

Bra standard, rymligt rum och centralt men något dyrare än jämförbara hotell. Bra för den som vill bo nära centrum men för hög ljudnivå från gatan för nattro då vi bodde där. Bra frukostbuffé med visst urval av specialkost. Accepterar husdjur i avsedda rum mot avgift.

Datum för vistelsen: april 2022
Tack sabrah245176
Micael Forsgren, General Manager på ProfilHotels Aveny, svarade på det här omdömetSvarade 25 april 2022

Hej !
Vad roligt att du bott hos oss, tack för din positiva feedback.
Vi har tagit fram vår frukostbuffé utefter vad vi tror uppskattas allra mest av våra gäster. Vi blir så himla glada av att läsa att den gjorde er vistelse till något extra.
Tack för ditt besök, hoppas vi ses snart.

Omdömet skrevs 11 april 2022 från mobil enhet

Börjar med det positiva - sköna sängar och kuddar!
Frukosten var okej - inte mer.
Duschtvålen var påbörjad, bara hälften kvar och det fanns inget schampo (däremot två balsam).
Ena sänglampan fungerade inte.
Nonchalant personal i receptionen, som ”inte visste” och heller inte försökte ta reda på.

Datum för vistelsen: april 2022
Tack Cosmopolitan409874

Hej !
Vi uppskattar alltid när gäster lämnar sitt omdöme, vi kan alltid bli bättre.
Bemötandet är så viktigt för oss alla här på hotellet, jag beklagar att vi misslyckades denna gång.
Skönt att du sovit gott i våra sängar, vår ambition är att våra gäster ska lämna oss utvilade och med ett leende på läpparna.
Men vi vill självklart inte att ni ska minnas oss på detta sätt, varmt välkomna tillbaka så vi får chansen att lämna ett bättre intryck nästa gång.
Micael Forsgren, General manager