ProfilHotels Hotel Aveny
ScandicHotels.com
U&Me Hotel(Umeå)(Mycket prisvärt!)
Travelocity
Omdömet skrevs 26 november 2016

Mycket bra. Det enda som möjligen drar ner lite var att det saknades en mosaikbelagt i duschen samt att fönsterfodret fått en fuktskada. Personalen i restaurangen och receptionen var jättetrevliga. Städningen var bra och tvålen luktade gott.

• Bodde här: november 2016, reste i arbetet
Tack idao991
Omdömet skrevs 24 november 2016

Ett bra hotell med super service! Hantlar på rummet är en kul grej, färgglatt i korridorerna. Super bra mat och frukost på restaurangen, enkel och inget krångligt! Kommer garanterat tillbaka till detta hotell!

• Bodde här: november 2016, reste i arbetet
Tack 685sofiat
Omdömet skrevs 21 november 2016

Ej så ljudisolerade fönsterglas , mycket ljud av bussar och av nattgäster på väg hem utanför.
Bra service gott med kaffe på rummet
Konstigt med handfat för tvätt i hallen
Mycket väl tilltagen frukost
Bra läge till staden och butiker

• Bodde här: november 2016, reste som ett par
Tack barbrol807
Omdömet skrevs 13 november 2016

Vi uppskattade framför allt närheten till centrum, men också hotellet som sådant. Trevligt och modernt inrett med mycket sköna sängar och en okej frukost. Servicen var bra och vi bemöttes mycket trevligt av damen i receptionen. Det enda vi inte uppskattade var glasrutan i duschen. Varför i hela friden sätter man in en 1 gånger 2 meters glasruta i duschen in mot rummet? Inte nog med att stackaren du reser med måste se dig duscha och göra dina behov, dessutom väcker du din medresenär om du måste gå på toan nattetid, om du inte vill göra dina behov i kolmörker vill säga. Ljudisoleringen blir så klart inte bättre av en tunn glasruta, så alla ljud du avger inne på toaletten får också din medresenär höra klart och tydligt. Inte trendigt eller coolt alls, så LÄGG NER sådant här ofog. På toan vill man vara ifred, punkt! Synd på ett annars alldeles utmärkt hotell.

Tips för att välja rum: Kolla om det finns rum utan enorm glasruta mellan toaletten och rummet.
  • Bodde här: november 2016, reste med familjen
Tack Robert J
Omdömet skrevs 7 november 2016

Bra hotell. OK läge. Superbra frukost. Vi var väldigt nöjda med rummet. Inga konstigheter. Möjligtvis lite långt från det precisa centrum i Umeå. Men det berodde förmodligen på att det vara snöstorm när vi var där och det inte var njutbart att gå direkt.

• Bodde här: november 2016, reste som ett par
Tack eriklO3804DS