“Gott gotti gott gott ”

Thairestaurang Mhenam
Rankad som nr 27 av 186 Restauranger i Umeå
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Thaimat när det är som bäst. Smakerna på plats tyckte vi båda två. Mysigt ställe och utmärkt service.

Tack Sanne_Lahtinen

Omdömet skrevs 25 mars 2018 från mobil enhet

Tycker denna restaurang är bäst inom thai i Umeå. Tyvärr säger det inte så mycket men maten är jag väldigt nöjd med, får väldigt stora portioner så går lätt att dela på två eller ha till matlåda. Aldrig ätit på restaurangen utan bara take away.

Tack EmilM54
Omdömet skrevs 9 februari 2018 från mobil enhet

Denna lilla restaurang levererar god och fräsch mat. Visst varierar kvaliteten en hel del. Absolut bäst är den med de thailändska damerna i köket. Då blir det 5 i betyg. När killarna är där så sjunker det till 3. Det blir en femma totalt ändå.

Tack LeicaM240
Omdömet skrevs 12 september 2017

Den överlägset bästa orientaliska matupplevelensen i Umeå. Fantastisk service, gott vin, humana priser och magnifik mat, fräscht lagat med ödmjukhet i alla detaljer. Måste upplevas!!!

Tack 124leo
Omdömet skrevs 16 augusti 2017

Har ätit middag här tidigare och varit mkt nöjd. Nu stannade jag på en ganska sen lunch och vilken besvikelse det blev!
Buffén var nästan helt slut, endast bottenskrap av några få, trötta rester kvar. Jag fick inte heller beställa från menyn. Vid förra besöket stack restaurangen ut åt det positiva, nu var det t.o.m sämre än vilken sunkig kina/thai/ind-krog med lunch-buffé som helst.

Tack frisk_anders

Resenärer som tittade på Thairestaurang Mhenam tittade också på

Umeå, Västerbottens län

Besökt Thairestaurang Mhenam? Berätta vad du tyckte!