Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Uffe S
Hudiksvall, Sverige

100% NÖJD

5,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 27 dec. 2023
bor som resande entreprenör.kom till hotellet för första gången .motagandet var jättebra. lätt att checka in.bra info om deras utbud på hotellet .herrn visade runt oss o visade deras utbud i restaurang o lobbyn.kvällsmat ingår i bokning .maten smakade bra.rummen jättefina rent bra kvalite på rummen .har varit resande i ca 40 år i arbetet .vad krävs efter arbetet .joo en liten matbit o en kvälls ÖL
MKT Nöjd
Ufffe Slaaen Hudiksvall
Datum för vistelsen: december 2023
Tips för att välja rum: reser som entreprenör.behöver en matbit o en öl o gå o natta sen inget mer/tack
Resetyp: Reste i arbetet
5,0 av 5 bubblorStandard
5,0 av 5 bubblorLäge
5,0 av 5 bubblorService
Ser du något problem med det här omdömet?
982 kr
    932 kr
6.2 km från Hotell Entre Norr
Visa fler hotell i Umeå
Omdömet skrevs 19 juli 2023

Otroligt trevlig och tillmötesgående personal.
Hotellet i sig är slitet. Men dom har gjort det riktigt bra ändå med Hotellet. En fin uteplats där man kan sitta och njuta av solen.
Detta hotell serverar även middag som ingår i priset.
Det var en mycket god middag, och även frukosten var god.
Men mest genomgående är hur mycket personalen kämpar för att alla gäster ska ha det bra och trivas. Sån här service skulle man ha på alla hotell.

Datum för vistelsen: juli 2023
Tack VAndersson
Omdömet skrevs 8 juli 2023 från mobil enhet

Vi bodde här 2 nätter med 24 ungdomar och fick det bästa tänkbara bemötandet. Massa aktiviteter att sysselsätta sig med, rena fräscha rum och god frukost! Service och trevlig personal i världsklass som också hjälpte oss med transport till och från staden.

Datum för vistelsen: juni 2023
Tack 589kristinas
Omdömet skrevs 25 maj 2023 från mobil enhet

Perfekt rum för barnfamiljer, bra pris och sååå trevligt bemötande. Frukosten var bra även om barnen saknade pannkakor. Vi tog kaffet i solen på baksidan. Trots att vi hade rum ut mot stora vägen så hördes ej trafiken då det var bra och isolerade glas.

Datum för vistelsen: maj 2023
Tack Hanna C
Omdömet skrevs 17 september 2021

Nya, fräscha rum, rent, snyggt.
Trevlig personal.
Bekväm parkering.

Det enda som saknas är en vacker utsikt, men man inte få allt till det priset.

Lycka till med hotellet, Kristoffer, önskar Leena och Per

Datum för vistelsen: september 2021
Tack Leena-Per
Omdömet skrevs 3 augusti 2021 från mobil enhet

Fantastisk service! Receptionen öppen från tidiga morgon till sena kvällen. Rum som standardrum på hotel. Rent och snyggt. Pris som hotellrum i genomsnitt och då ingår både frukost och middag. Får högsta betyg av oss

Datum för vistelsen: augusti 2021
Tack marionlW7400DW