“Bästa restaurangen i umeå”
Omdöme om Köksbaren Umeå

Köksbaren Umeå
Rankad som nr 1 av 171 Restauranger i Umeå
Kök: Gastropub
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 2 februari 2020 från mobil enhet

Tveklöst den restaurang som håller högst lägstanivå, har aldrig lämnat Köksbaren missnöjd. Allting är toppklass, från lunch till middag!

Tack mrfireshot

Omdömet skrevs 27 januari 2020

Råbiff och entrecote stod på menyn,allt smakade utmärkt! Riktig hög standard på de
Nina restaurang, trevlig miljö och genuin o bra service. Dryckespriserna är höga.

Tack raymondgrahn
Omdömet skrevs 20 januari 2020

God brunch med tema Italien. Allt höll inte samma nivå, därav betyget. Härlig atmosfär och väldigt trevlig personal.

Tack RoofTop8
Omdömet skrevs 7 januari 2020 från mobil enhet

Som alltid var det supergott på köksbaren, och superb service. Deras råbiff är ett måste, för att inte tala om Madelene kakorna.

Datum för besöket: september 2019
Tack Theres A
Omdömet skrevs 31 december 2019 från mobil enhet

Riktigt bra mat! Råbiffen var den näst godaste jag ätit, ingen skam!( Värdshuset Lindgården i Visby har den bästa) till huvudrätt åt jag kotlettrack var nog den möraste grisen jag någonsin ätit! Supergod! Trevlig och proffsig personal. Sen var det ju lite väl dyrt. SKOJA!!! Finns väl inte en svensk som inte kollar vad det kostar på en resturang innan dom går dit, så dom som skriver det vill bara klaga lite. Helt klart varenda krona. Keep on truckin

Datum för besöket: december 2019
1  Tack 872johanhartz

Resenärer som tittade på Köksbaren Umeå tittade också på

Umeå, Västerbottens län

Besökt Köksbaren Umeå? Berätta vad du tyckte!