“Super mat, härlig service”
Omdöme om Köksbaren Umeå

Köksbaren Umeå
Rankad som nr 2 av 186 Restauranger i Umeå
Kök: Gastropub
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Besökte köksbaren med familjen, maten var fantastisk köttet lokalt producerat perfekt stekt. Men det som verkligen utmärkte sig var fisken. Himmelsk sås och potatis mos av mandel potatis. Man behöver faktisk inget mer än sås och potatis. Sedan var ju fisken perfekt tillagad också. Också läckra desserter Västerbottens ost med hjortron sylt till exempel. Detta är bara några exempel på menyn som överlag är helt perfekt. Sedan servitrisen som rekommenderade ett perfekt vit till de olika rätterna, och proffsigt erkänner att öl överlämnade hon till en kollega. Priset är helt överkomligt, varmt rekommenderat.

Tack Ferdinand F

Omdömet skrevs 25 mars 2018 från mobil enhet

Köksbaren är min stora favorit i Umeå. Otroligt bra på kött och tycker deras service sticker ut, kan varmt rekommendera ett besök. Stort plus är luncherna, trevligt att få starta med innan liten soppa innan dagens. Är ni ett större sällskap är "sociala middagen" ett trevligt koncept.

Tack EmilM54
Omdömet skrevs 24 mars 2018 från mobil enhet

Vi bokade middagsbord på nätet, vilket var lätt och smidigt. Fick återkoppling per telefon dagen efter och en välkomsthälsning på meddelanden samma dag. Förväntningarna var höga och de infriades med råge. Jättetrevlig personal som månade om att vi skulle bli nöjda. Fantastiskt god mat och dryck som presenterades av superkunnig personal. De alkoholfria dryckerna var också väldigt goda. Kan med stort nöje rekommendera Köksbaren. Boka i förväg!

Tack Maj-Lis H
Omdömet skrevs 18 mars 2018 från mobil enhet

En restaurang med centralt läge, mysig lokal och en fantastisk meny. Råvarorna håller toppklass och därav priset.

Tack Erik S
Omdömet skrevs 4 mars 2018 från mobil enhet

Denna restaurang är väl värt ett besök. Utsökt mat och goda viner. Välkomponerat med riktigt bra service. Trevligt på alla sätt. Har inget att klaga på.

Tack Anne T

Resenärer som tittade på Köksbaren Umeå tittade också på

Umeå, Västerbottens län

Besökt Köksbaren Umeå? Berätta vad du tyckte!