“Supergott!”
Omdöme om Vezzo

Vezzo
Rankad som nr 30 av 165 Restauranger i Umeå
Kök: Italienskt

Supergott! Beställde crudo och margharita to go för picknick. Tog sin tid att göra, så ring och beställ i för väg, ändå väldigt värt. Menyn känns genomarbetad och genuin, Rekommenderar verkligen

Datum för besöket: april 2021
Tack Evelina N

Omdömet skrevs 15 april 2021 från mobil enhet

Pruciottopizzan är to die for!! sååååå god. Ingen fine dining men helt ok utbud och trevlig personal.

Datum för besöket: april 2021
Tack jensan77
Omdömet skrevs 6 oktober 2020

Extremt skitigt och äckligt. Hög ljudvolym. Beställde en pizza jag ätit flera gånger förut som inte alls smakade som den gjorde förr. Dom hade sparat stjälken på grönkålen (vilket man inte ska göra och så har jag aldrig blivit serverad den pizzan förut), var som att tugga på skosulor!.. Kommer aldrig gå tillbaka.

Datum för besöket: oktober 2020
Tack Himlafint
Omdömet skrevs 3 oktober 2020

Beställde maten vid disken och satte oss vid ett bord där jag bad om bortplockning av smutsiga tallrikar med matrester. Vi satt vid det otrevliga bordet i ca 15 minuter utan en förändring. När personalen gick förbi bad jag om det på nytt och hon plockade bort tallrikar men lämnade kvar använda näsdukar, papper samt glas och matrester på bordet. Vi bad ytterligare om hjälp och då sköt hon ned alla rester på golvet direkt från bordet (en del träffade oss i benen). Sjukt dålig service, rekommenderas inte!

Datum för besöket: oktober 2020
Tack andeshak2020
Omdömet skrevs 21 september 2020

Väldigt kladdiga prylar som gästwrna får med sig som ger signal när man ska hämta sin mat. Jag påpekade detta men fick inget gehör. Kletiga bord, annars ok smak på pizzan.

Datum för besöket: september 2020
Tack DorisBjermekull

Resenärer som tittade på Vezzo tittade också på

Umeå, Västerbottens län

Holmön, Västerbottens län
Umeå, Västerbottens län

Besökt Vezzo? Berätta vad du tyckte!