“Ok inte mer”

Vezzo
Rankad som nr 31 av 172 Restauranger i Umeå
Kök: Italienskt
Omdömet skrevs 22 februari 2020

Pizza pastaställ i centrala Umeå. Vi var 3 personer som åt olika rätter pizza, sallad och pasta och vi tyckte alla att maten var ok. Lokalen var sliten med bla. trasiga armstöd på stolar och dessa var ej bortplockade ett tecken på att stället inte håller någon högre klass.

Datum för besöket: februari 2020
1  Tack Roger B

Omdömet skrevs 5 februari 2020 från mobil enhet

Mycket god mat. Vi åt pasta fungi o sallad special. Båda vällagade och rikliga portioner. Stökigt och slamrigt i lokalen. Vi fick vänta länge på maten

Datum för besöket: februari 2020
Tack 520brigitta_
Omdömet skrevs 14 november 2019 från mobil enhet

Hit gick resan för kvällen. 4 olika maträtter beställdes.
Vi var all nöjda med maten. Varm och välsmakande.
Något stökig miljö, och besticken borde vara bättre diskade dom kändes skitiga.
Nu till toaletterna, dom var ett sorgligt kapitel: trasig sittring skitiga handfat och slut på tvål. Varför har man inte handsprit på toaletten???
Kommer nog inte tillbaka.

Datum för besöket: november 2019
Tack matgladanisse
Omdömet skrevs 10 september 2019 från mobil enhet

Hade lite bråttom, hade läst på Tripadviser om detta stället. Det låg i närheten av hotellet så vi gick dit. Trevligt ställe, trendigt. Man skulle gå fram och beställa och betala. Vi gjorde så och sen väntade vi och väntade vi. Till slut gick min man fram och frågade efter vår pizza. De bad så mycket om ursäkt och vi fick till slut vår mat. Förseningen drog ner betyget lite, men pizzan var jättegod! (Gillar inte flötiga pizzor)

Datum för besöket: september 2019
Tack 888petrat
Omdömet skrevs 12 augusti 2019 från mobil enhet

Fick vänta länge på 2 pizzor & 1 sallad trots att det var typ tomt i restaurangen. Mycket kant & lite fyllning på pizzorna. Faktiskt ingen restaurang som vi skulle rekommendera!

Datum för besöket: augusti 2019
1  Tack Malin P

Resenärer som tittade på Vezzo tittade också på

Umeå, Västerbottens län

Besökt Vezzo? Berätta vad du tyckte!