Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
karineselin

Toppen!

5,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 12 juni 2024
Vi ser fram emot nästa gång vi kan bo hos er :)
Såå nöjda med boendet och frukosten.
Plus för trevligt gym.
5,0 av 5 bubblorRenlighet
5,0 av 5 bubblorService
5,0 av 5 bubblorSovkvalitet
Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Ser du något problem med det här omdömet?
    805 kr
Kostnadsfri parkering
    843 kr
0.6 km från Stora Hotellet Umeå
Kostnadsfritt wifi
Riktigt, riktigt god mat, högsta betyg! Vi åt hamburgare respektive Husets korv. Hamburgaren var saftig, generös och med hembakat bröd i världsklass. Korven var i toppklass, hemgjord och kryddad med rejält med örter och vitlök, serverades med små, spröda saltinbakade potatisar, grovkornig senap, sotad lök och surkål (fast inte som man tänker sig, utan fräsh och lagom inlagd).  Toppades med familjär, trevlig service, en härlig, stor,  skyddad uteterassen och superfräsch inredning inomhus.
    1 206 kr
6.8 km från Stora Hotellet Umeå
Rumsservice
Visa fler hotell i Umeå
Omdömet skrevs 26 maj 2024

Otroligt mörkt hotell. Så svag belysning från att man kliver in på hotellet. Såg knappt mig själv i spegeln inne på badrummet i rummet. Full belysning i rummet var jättesvag. Inga avställningsytor i badrummet.
Fick rum ut mot parken som till en början var härligt. Tills klubben på rådhuset öppnade och basen från musiken dånade in i sovrummet tills 3 på natten så man inte kunde sova.
Frukosten höll inte alls den standarden man kan önska av en hotellfrukost. Inte så stort utbud. Skulle inte boka detta hotell igen.

Datum för vistelsen: maj 2024
Tack Amanda S
Omdömet skrevs 28 april 2024

Fint hotell men vi fick ett helt annan typ av rum än det vi trodde vi hade bokat. Bilderna på hemsidan visade rum som var långt ifrån det vi fick. Det rummet vi fick var inte värt det vi fick betala, hade vi vetat det hade vi bokat något annat. Frukosten är sådär jämfört med andra hotell.

Dom vill helst inte släppa in en i garaget förrän man kommit upp till hotellet och betalat, vilket betyder att man först måste leta reda på en annan parkering för att först gå upp och checka in vilket är otroligt besvärligt.

Rummet var ganska lyhört och det hördes väl ut i korridoren när folk pratade utanför.

Datum för vistelsen: april 2024
Tack ElinDejemo
Omdömet skrevs 27 februari 2024

Kan verkligen rekommendera detta hotell, mysigt och fint! Ligger centralt, kanon bra service och frukosten innehöll allt man behöver och lite till. Testa Gotthards restaurang jättebra mat. Kommer definitivt att bo här igen!

Tack ingridbjorklund46
Omdömet skrevs 14 februari 2024

Mycket trevlig hotell med spännande och inspirerande inredning som påminner om marint, vampyr och stram punk. Mycket bra lokaler och läge. Fin frukost i bra avslappnad miljö som påminner om en saluhall.

Tack pontush423
Omdömet skrevs 12 februari 2024

Gästvänligt och med en mysig innergård/vinterträdgård. Med perfekt läge i staden är det nära till allt. Mycket god mat i Gotthards restaurang och goda drinkar i baren.
Härlig inredning med sjömans tema.

Tack michaelhaddleton