Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Wild68
Skellefteå, Sverige

Övernattning

Omdöme om OK Hotell
4,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 27 juni 2018från mobil enhet
Hotell med en klart godkänd standard. Gratis parkering välstädade rum jättetrevlig personal.
Mycket bra frukost och kvällsfika.
Finns ingen middag tyvärr.
Prisvärt hotell med gångavstånd in till centrum.
Finns
Datum för vistelsen: maj 2018
Resetyp: Reste i arbetet
Ser du något problem med det här omdömet?
983 kr
    919 kr
0.7 km från OK Hotell
Visa fler hotell i Umeå
Omdömet skrevs 2 februari 2018 från mobil enhet

Bra parkering och dessutom gratis. Trevlig personal och rena och fräscha rum och hyfsat centralt. Normal frukost, gott kaffe. Bästa var att man fick en kvällsmacka gratis. Man kunde inte äta middag på hotellet.

Datum för vistelsen: februari 2018
Restyp: Reste i arbetet
Tack Trubbnos
Omdömet skrevs 29 maj 2016

Trevlig personal, god frukost, bra sängar, fri parkering, praktiskt läge. Det mesta med detta hotell är helt utmärkt. Men det är inte OK med ett rum vars fönster vetter mot en inbyggd innergård där tvn står på hela tiden och ljuset ständigt är tänt. Jag vill kunna öppna fönstret och få in frisk luft och kunna se hur vädret är.

Rumstips: Begär rum med fönster mot omvärlden
Datum för vistelsen: mars 2016
Tack Per W
Omdömet skrevs 17 maj 2016 från mobil enhet

Detta är ett mycket enkelt men rent hotell med en personal som gör sitt yttersta för att hjälpa till.
Frukosten var mycket bra och samma sak var det gällande personalen här - ingenting var omöjligt.
Perfekt läge för oss som skulle på simtävling.

Datum för vistelsen: maj 2016
Tack Malin M
Omdömet skrevs 29 februari 2016

Ett enkelt hotell med det som behövs för en en vistelse. Kanske inte det mest romatiska hotellet i Umeå, men det fyller sitt behov om man letar efter ett hotell med bra service, rena rum med sköna sängar. Frukosten var av normalt snitt, tror de flesta hittar något att äta.

Ett stort pluss till de små godisskålarna som står välplacerade i receptionen.

Datum för vistelsen: februari 2016
Tack supergerman
Omdömet skrevs 22 december 2015 från mobil enhet

En av dom absolut bästa personalen jag varit med om bland alla hotellen jag bott under hela mitt liv. Utmärkt service och mycket trevlig personal. Frukosten mycket bra. Hotellet ligger i ett lugnt och städat område, med promenad avstånd till Umeå centrum (ca 10 minuter).
Och inte alls långt till sevärdheter i Umeå.

Datum för vistelsen: december 2015
Restyp: Reste ensam