Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Ena
Stockholm, Sverige

Supernöjd med rummet och sängen

4,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 15 mars 2024från mobil enhet
Stort mysigt rum med stort badrum. Skön säng med många varianter av kuddar. Lite synd att jag fick en låg våning utan stadsutsikt, men annars var allt jätte bra. Det hörs lite när folk i rummet bredvid öppnar och stänger dörrar men helt ok. Superbra frukost.
Datum för vistelsen: mars 2024
Resetyp: Reste i arbetet
Ser du något problem med det här omdömet?
Clarion Hotel Umeå, Guest Services / Front OfficeClarion Hotel Umeå, svarade på det här omdömet
Svarade 17 mars 2024
Hej Minnie,
Tusen tack för din feedback efter din vistelse hos oss. Vad roligt att se att du hade en härlig upplevelse hos oss, be oss gärna vid nästa vistese om ett rum högt upp så ska vi se till att du får njuta av den magiska utsikten.'
Varmt välkommen åter!

670 kr
4.7 km från Clarion Hotel Umeå
Visa fler hotell i Umeå
Omdömet skrevs 5 mars 2024

Mitt favorithotell i Umeå och jag har testat många!

Fina, snygga miljöer, toppservice i såväl reception som frukost och bar, sköna sängar med fluffiga kuddar, bra frukost med massor av goda alternativ och ett härligt litet spa med pool, lounge och bastu samt gym. Verkligen bästa hotellet i stan!

Mysig bar längst ner också för trevligt barhäng!

• Restyp: Reste ensam
Tack Ankikise
Clarion Hotel Umeå, Gästservice/reception på Clarion Hotel Umeå, svarade på det här omdömetSvarade 6 mars 2024

Hej Ankikise!
Oj vilken härlig läsning detta var!

Fantastiskt kul att höra att allt verkar ha varit till belåtenhet under er vistelse. Det är precis det vi vill att våra gäster ska känna när de åker hem igen. Jag hoppas vi får välkomna er tillbaka fler gånger!

Önskar dig en trevlig vecka!
Andrea
Welcome Office

Omdömet skrevs 15 februari 2024 från mobil enhet

Välkomnande från incheckning till frukost. Personalen som gör det där lilla extra. Hon i receptionen som bjussar på en kopp kaffe och ett skratt. Ni vid frukosten som fixar det där som en jobbig gäst vill ha😂. Vänliga ögon och ytterligare en kopp kaffe. Jag vill bo här igen när jag kommer till Umeå.

Restyp: Reste i arbetet
Tack jonna_958
Clarion Hotel Umeå, Gästservice/reception på Clarion Hotel Umeå, svarade på det här omdömetSvarade 15 februari 2024

Hej Jonna!
Men åh vad härligt att höra så fin feedback. Vi är glada att du trivts hos oss och att vi kunde göra er vistelse till en bra sådan! Du är varmt välkommen tillbaka nästa gång du besöker Umeå, vi ser fram emot att välkomna dig på samma vis igen.

Ha en underbar helg!
Andrea
Welcome Office

Omdömet skrevs 11 februari 2024 från mobil enhet

Vi bodde i rum 934 fantastiskt fint rum och fantastiskt utsikt! Ett mycket tyst rum!
Detta ända som var minus är när man ska duscha så blir det vatten på hela badrumsgolvet

Frukosten önskar jag nog lite mera av tyvärr

Ej avplockade bord och mycket rörigt,finns Inge röd tråd hur man ska börja
Skulle ta ett kokt ägg men var iskalla

Personalen var mycket trevliga

Fin inredning på hotellet

2  Tack Madde K
Clarion Hotel Umeå, Guest Services / Front Office på Clarion Hotel Umeå, svarade på det här omdömetSvarade 12 februari 2024

Hej Madde,
Tusen tack för din feedback efter din vistelse hos oss. Vad roligt att du uppskattade hotellrummet med den fantastiska utsikten och vår härliga personal. Jag tar vidare din feedback angående frukosten så får vi se över placeringen och utbud.
Varmt välkommen åter!

Sanna

Omdömet skrevs 6 januari 2024

Nytt och fräscht, centralt i Umeå. Gångavstånd till allt. Trevlig personal, lätt att checka in och checka ut. Jättegod frukost. Första gången jag sett Västerbottensost på en frukost. Inget att klaga på.

Rumstips: Vi bokade frukost kl 9, vilket var tur, efter det blev det fullt med folk.
Datum för vistelsen: januari 2024
Tack Cecilia H
Clarion Hotel Umeå, Gästservice/reception på Clarion Hotel Umeå, svarade på det här omdömetSvarade 8 februari 2024

Hej,
Vi tackar ödmjukast för ditt fina omdöme efter din vistelse hos oss. Det glädjer oss verkligen att du haft denna upplevelse och vi hoppas att vi snart får välkomna dig åter till oss!
Sanna Flodin

Omdömet skrevs 23 november 2023 från mobil enhet

Här bor du förstklassigt i snyggt inredda rum som har allt du kan behöva. Personalen är alla mycket trevliga och ger verkligen det där lilla extra som gör att man känner sig extra välkommen. Att bli bjuden på ett glas cider och chips som välkomnar när man checkar in är en fin gest. Läget mitt i city är nära allt trevligt Umeå har att erbjuda. Rekommenderas varmt!

Rumstips: Försök få ett rum så högt upp som möjligt och du får en fin utsikt över Umeälven.
Datum för vistelsen: november 2023
Tack MN852
Viktoria Andersson, Hotelldirektör på Clarion Hotel Umeå, svarade på det här omdömetSvarade 24 november 2023

Wow - Vilken härlig läsning!
Kul att höra att ni trivs hos oss, då har vi lyckats ☺️ Bästa gänget i receptionen brukar fira lite extra vid incheckning med alkoholfri cider & tilltugg, kul att det uppskattas!

Hoppas att vi får glädjen att välkomna er snart igen!

Hälsningar
Viktoria Andersson