Boka nu, betala på plats
Priceline
Vio.com
Expedia.com129 US$
ScandicHotels.com129 US$
Omdömet skrevs 5 november 2022

Vänligt och bra bemötande av Personalen vilket ger ett bra intryck när du anländer till hotellet ,och på Scandic Plaza känner du dig verkligen välkommen . Och en fin Bar och Restaurang med fin service är en viktig sak som ger en fin avkoppling och det är det verkligen på Scandic Plaza

Datum för vistelsen: november 2022
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
1  Tack lars893
Sanna Flodin, Guest Services / Front Office på Scandic Plaza Umea, svarade på det här omdömetSvarade 7 november 2022

Hej Lars,

Vad roligt att läsa ditt fina omdäme och att du hade en bra vistelse hos oss. Välkommen åter!

Omdömet skrevs 30 oktober 2022

Spartanskt inrett rum. Inget skohorn, ingen sminkspegel, dåliga mörkläggningsgardiner, slut på duschtvålen. Dessutom omöjligt att använda sina poäng i shopen. Duschtvål fylldes på…. Vi väljer annat hotell när vi besöker staden framöver.

Tack susanneg789
Sanna Flodin, Guest Services / Front Office på Scandic Plaza Umea, svarade på det här omdömetSvarade 31 oktober 2022

Hej Susanne,
Tusen tack för att du tagit dig tid att skriva ett omdöme efter din vistelse hos oss. Vad tråkigt att din vistelse inte levde upp till dina förväntingar på oss. Om du vill använda dina poäng i shopen sätter du upp notan på rummet så löser vi det vid utcheckning. Hoppas att du kommer tillbaka till oss och att vi då kan överraska med en bättre upplevelse!

Vänliga hälsningar
Sanna

Omdömet skrevs 22 oktober 2022

Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Detta är ett subjektivt omdöme som skrivits av en enskild resenär och inte av Tripadvisor LLC eller dess partner. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Sanna Flodin, Guest Services / Front Office på Scandic Plaza Umea, svarade på det här omdömetSvarade 24 oktober 2022

Omdömet skrevs 18 oktober 2022

Datum för vistelsen: oktober 2022
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Sanna Flodin, Guest Services / Front Office på Scandic Plaza Umea, svarade på det här omdömetSvarade 19 oktober 2022

Omdömet skrevs 18 oktober 2022

” Ni är för tidiga, rummet är inte klart!”, i en ovanligt ovänlig ton. Har aldrig upplevt den attityden på något annat hotell. Kl 1455, ” Tja, ska se om det finns något städat rum”….ungefär som att vi har mest bara ostädade rum, möjligtvis kanske vi idag har ett som är städat…dvs i det tonfallet. Vi var verkligen till besvär. Ska inte komma någon mer gång o besvära. Det är svårt att känna sig välkommen. I övrigt ok.

Datum för vistelsen: juli 2022
Tack VWtouareg

Hej, tack för att du delar med dig av din upplevelse hos oss det är högst beklageligt att ni upplevde vårt bemötande såhär. Det är något jag ser allvarligt på och skulle vilja diskutera vidare. Vänligen kontakta mig direkt så kan vi prata vidare.

Med vänlig hälsning, Isabelle Granberg Scandic Plaza Umeå