2025 av 681 omdömen
Omdömet skrevs 18 februari 2020

Frukosten var inte bra. Varmrätterna kalla,, ostarna torra fast vi åt väldigt tidigt. Servicen bra. Rummen hyffsade, hotellets plasering är bra, ligger i centrum och nära till allt. Kommer nog inte att välja samma hotell nästa gång.

Datum för vistelsen: februari 2020
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Tack infoP8401QZ
Sanna F, Receptionist på Scandic Plaza Umea, svarade på det här omdömetSvarade 22 februari 2020

Hej,
Tack för att du skriver om din upplevelse. Vi vill hemskt gärna veta mer om din upplevelse, för vi vill ju såklart att ni ska trivas på vårt hotell.

Skicka ett mejl och berätta mer om er upplevelse.

Mejl: förnamn.efternamn @ scandichotels.com

Elin Jonsson
Receptionen Scandic Plaza Umeå

Omdömet skrevs 17 februari 2020

Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Sanna F, rec på Scandic Plaza Umea, svarade på det här omdömetSvarade 19 februari 2020

Omdömet skrevs 17 februari 2020

Vi hade en familjehelg då vi skulle sova på hotell. Allt blev dock fel från hotellets sida; vi fick fel rum eftersom det bättre rum vi hade bokat blev släppt till andra, det rum vi fick var inte städat, hade för få sängar och det luktade avlopp från toaletten. Blir nog att testa annan hotellkedja nästa gång......

Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Tack Resenaren75

Hej,
så lessen att er familjehelg inte blev som planerat! uppskattar att ni tar er tid att skicka in er feecback till oss så vi får chans att bättra oss.
jag ska se till att framföra detta till min kollegor i receptionen samt houskeeping!
Önskar en fin fortsatt vecka
Mvh
Louise

Omdömet skrevs 15 februari 2020

Bodde mån-fre för jobb i Umeå, och när jag var här för 1.5år sedan var halva entrén en byggarbetsplats, nu riiiiktigt fräsch, nytt och fint.
Mkt god frukost, gott om plats att sitta.
Mkt bra middag också på kvällen.
Trevlig personal i reception och restaurang.

Bara plus.

Saknade en jacuzzi, hade varit sjukt skönt efter fyra 08-20 arbetsdagar.

Rumstips: Högt upp, fin utsikt över stan och älven
Tack JanneB172

Tusen tack för det fina betyget! Tack för att du delat med dig av din upplevelse. Vi hoppas att du besöker oss snart igen och att det inte dröjer 1.5 år mellan gångerna framöver.

Självklart för vi önskemålet om en jacuzzi vidare.

Elin i receptionen

Omdömet skrevs 11 februari 2020

Detta Hotell var en överaskning tycker jag, Mycket fint och känsla av lyx,
Väldigt centralt och nära till allt,
Trevlig personal och bra service,
Laungebaren fin och bekväm,
Rummet snyggt stort och välstädat,
Frukosten hade allt som jag önskar mig vid en hotell frukost,

Tack jonaseverlund

Hej och tack för den otroligt fina recensionen. Det betyder oerhört mycket att du valt att dela med dig av din upplevelse. Ska såklart se till att övrig personal får ta del av del av ditt fina omdömme.

Elin i recptionen