Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Amy Z
Göteborg, Sverige

Perfekt om du vill ha lugn o ro ...

5,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 18 nov. 2020från mobil enhet
Jag har bott här förr och denna gång är jag lika nöjd. Lugnt och skönt och superfin frukost. Nära till allt. Nu är läget som det är med Coronan så det blev mest att vara på rummet men det var bara skönt.
Datum för vistelsen: november 2020
Resetyp: Reste ensam
Ser du något problem med det här omdömet?
985 kr
    740 kr
3.9 km från Norrland YMCA Hostel Umeå
Visa fler hotell i Umeå
Omdömet skrevs 21 juli 2020 från mobil enhet

Jättefint vandrarhem! Nyrenoverat rum med sköna sängar och smarta detaljer. Bra tillgång till dusch/toa. Toppen frukostbuffé, vår fyraåring saknade bara äggröran. Bra läge nära stan och tågstation. Varning för parkering på gatorna runt hotellet där man får stå max tre timmar.
P-hus finns i närheten.

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack Luger79
Omdömet skrevs 16 oktober 2019 från mobil enhet

Nyrenoverat och jättefint ... hotellstandard ... Jag hade ett singelrum och är supernöjd. Läget när du åker tåg kan inte bli bättre, även nära till centrum osv. Grädde på moset - Mycket fin frukost. Helheten utmärkt ...

Datum för vistelsen: oktober 2019
Restyp: Reste ensam
Tack amyzak54
Omdömet skrevs 8 mars 2017 från mobil enhet

Fräscht och stort rum. Extra plus för handfat och tv på rummet. Hade lite problem med att få upp skåpet i entrén för att ta min rumsnyckel. Jag förstod inte hur jag skulle öppna och det kom inget klick eller så när man knappat in koden. Kanske vore bra med en liten knopp eller handtag på skåpet så man lättare förstår att luckan ska dras utåt och inte öppnas av sig själv. I övrigt nöjd med min vistelse och jag kommer att återkomma.

Datum för vistelsen: mars 2017
Restyp: Reste ensam
Tack Anna E
Omdömet skrevs 27 september 2016 från mobil enhet

Jag och min kollega tog in på vandrarhemmet två nätter i september. Varken jag eller min kollega har sett ett smutsigare vandrarhem. Gråa och tjocka dammlager under sängarna och toaletterna var alldeles klibbiga på golvet. Duschen stank och golvet var täckt med svarta streck. Vi tröstade oss med att det var billigt och att sängarna var bekväma.

Datum för vistelsen: september 2016
Restyp: Reste i arbetet
Tack jonnys808
Omdömet skrevs 2 juni 2015 från mobil enhet

Istället för att hinka ut ett par tusen på ett hotellrum så kan man klara sig på en 500ing. Rummet var välstädat och handdukar och lakan ingick. Är vanligen tveksam till rum utan badrum, men blev positivt överraskad. Dessutom fanns handfat på rummet som var ett riktigt rymligt dubbelrum. Till frukost fanns allt man brukar få på hotell. Enda plump i protokollet att äggen var kalla. Sammanfattningsvis bättre standard än många brittiska hotell jag bott på och överlägset pris

Datum för vistelsen: maj 2015
Restyp: Reste i arbetet