Expedia.com126 US$
Orbitz.com
ZenHotels.com130 US$
Omdömet skrevs 2 oktober 2022 från mobil enhet

Det är det Scandic hotell som har den sämsta restaurant eller som personalen uttryckte det. Vi hoppas vi kan få tag på en kock så snart som möjligt. Enligt Scandics sida så presenteras en full meny. Men givetvis fanns det inget man kunde beställa. Uselt Management är min slutsats.

Restyp: Reste i arbetet
Tack 908magnusi
Omdömet skrevs 28 september 2022

• Restyp: Reste ensam
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Detta är ett subjektivt omdöme som skrivits av en enskild resenär och inte av Tripadvisor LLC eller dess partner. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Sanna Flodin, General Manager på Scandic Umeå Syd, svarade på det här omdömetSvarade 4 oktober 2022

Omdömet skrevs 20 september 2022

Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Sanna Flodin, General Manager på Scandic Umeå Syd, svarade på det här omdömetSvarade 25 september 2022

Omdömet skrevs 24 augusti 2022

Hej, detta hotell nytjar vi ofta, då en av våra söner bir i Gällivare och nördar vi åker bil blir det ofta en natt hos Er. Standarden är som Scandic och frukosten lika såäven om den ändras lite ibland.
Repan funkar bra, restaurangen nyttjade vi inte. Det är.lite svårt att få ner temperaturen i rummet när solen ligger på fönstren det skulle man önska en lösning på

Datum för vistelsen: augusti 2022
Tack Pär M
Sanna Flodin, General Manager på Scandic Umeå Syd, svarade på det här omdömetSvarade 3 september 2022

Hej Pär,
Vad roligt att höra att ni är återkommande gäster hos oss! Jag ser till att skicka feedbacken vidare angående fönsterna.
Varmt välkommen åter, tills dess önskar jag dig en härlig höst!

Vänliga hälsningar
Sanna

Omdömet skrevs 18 augusti 2022

Datum för vistelsen: augusti 2022
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Sanna Flodin, General Manager på Scandic Umeå Syd, svarade på det här omdömetSvarade 18 augusti 2022