Omdömet skrevs 31 juli 2020

Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Sanna Flodin, General Manager på Scandic Umeå Syd, svarade på det här omdömetSvarade för 3 veckor sedan

Omdömet skrevs 27 juli 2020

Bodde i fyra nätter och frukosten var exakt lika alla dagar och eftersom det var lite att välja mellan så tröttnade man fort. Det fanns ingen handtvål när vi kom utan vi fick börja med att säga till om det. Kuddarna var knöliga och våningssängen där min 11 åring sov var hård och obekväm.

Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Tack isa612
Sanna Flodin, General Manager på Scandic Umeå Syd, svarade på det här omdömetSvarade 12 augusti 2020

Hej,
Tack snälla för din feedback, vi tar åt oss av den.
Hoppas att vid nästa vistelse hos oss att ni får en ännu bättre upplevelse.
Varmt välkomna åter!

Vänliga hälsningar
Sanna

Omdömet skrevs 27 juli 2020

Omdömet skrevs 24 juli 2020

Många Scandichotell ligger lite avsides från centrum och i äldre byggnader som kanske är byggda som Motell eller där det varit någon annan verksamhet tidigare. Umeå Syd ser rätt hemskt ut på utsidan och skulle det inte vara ett Scanichotell, skulle jag nog dra öronen åt mig och åka vidare. Då jag vet vad Scandic står för blir jag inte avskräckt. Insidan är betydligt trevligare. Även om jag får ett illaluktande rum med utsikt över ett svart tak, är det inte några problem att byta till ett bättre. Personalen är oerhört trevlig och det är en gemytlig stämning. Frukostpåsen är suverän att få så här i Coronatider. Dock kan man luras lite av bilderna som visas på sajten, då långt från alla rum (mitt inkluderat) inte såg ut så, utan var av betydligt äldre snitt, men med ett relativt nyrenoverat badrum.
Helhetsbetyget är ändå mycket bra och det är relativt nära till shopping och nöje både med bil och till fots.

Tack jockegrabben

Hej,
Tusen tack för bra och fin feedback! Varmt välkommen åter.
Vänliga hälsningar
Sanna