2025 av 439 omdömen
Omdömet skrevs 30 januari 2020

Datum för vistelsen: december 2019
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Sanna F, Receptionist på Scandic Umeå Syd, svarade på det här omdömetSvarade 3 februari 2020

Omdömet skrevs 17 januari 2020

Vi bodde en natt på hotellet hela familjen för att fira makens födelsedag. Vi fick sånt fint bemötande, service och jag fick hjälp att ordna överraskningsfirande. Hotellets hjälp och service satte guldkant på födelsedagsfirandet, vi kände oss verkligen personligt bemötta. Rummet, frukosten och poolen motsvarade också förväntningarna. Vi kommer garanterat tillbaka och rekommenderar varmt att bo här!

Datum för vistelsen: januari 2020
Tack V3244LAlouiset

Hej och tusen tack för att du valt att dela med dig av er upplevelse. Vi är glada över att vi fått vara delaktiga i födelsedagsfirandet och att det blev lyckat. Vi ser verkligen fram emot att ha er på besök igen.

Varma och hjärtliga hälsningar,
Elin

Omdömet skrevs 6 januari 2020

Frukosten var väldigt dålig, pålägg och grönsaker hade legat på tork lite väl länge och personalen fyllde på försent när de väl gjorde det. Trots över en timme kvar av frukosten och mycket folk i salen var bröd nästan tomt, och de torra påläggen fanns det någon skiva kvar här och där. Mjölken var helt slut och i laktosfria kylen stod det en 10 dagar gammal yoghurt och några halvfulla filmmjölkar.

Datum för vistelsen: januari 2020
Tack Olivia C
Sanna F, Front Office Manager på Scandic Umeå Syd, svarade på det här omdömetSvarade 6 januari 2020

Hej Olivia,
Tack snälla som tagit dig tid att både betygsätta oss och ge oss feedback. Jag ser till att skicka den vidare direkt till våran restaurangchef. Jag hoppas att ni återkommer till oss så vi får en chans att visa att vi är bättre än såhär!

Vänliga hälsningar
Sanna Flodin

Omdömet skrevs 11 december 2019

Hade läst en del omdömen som väl inte var så bra innan besöket men blev positivt överraskad:-)
För det första möttes jag av en supertrevlig tjej i receptionen. Glad, informativ och hjälpsam. Läste om att hotellet höll på att renovera badrummen så jag bad om att få ett nyrenoverat rum och fick det också.
Rummet var rymligt, rent, modernt och väl värt pengarna. Klart bättre än många av de hotell som ligger längs Europavägarna i Sverige.
Skön säng, Face produkterna i badrummet funkar fint och det var tyst!
Åt frukost vid 06:00 tillsammans med ett mindre antal morgontidiga rätt försynta människor, passade mig perfekt:-)
Riktigt bra utbud och fräscht. Jag har 150 hotellnätter per år och i den här hotellkategorin är det inte många frukostar som är bättre.
Sammanfattningsvis: superenkelt att parkera, trevligt bemötande, bra och prisvärt rum och bra frukost.
Be gärna om ett rum med nyrenoverat badrum och mot baksidan.

Datum för vistelsen: december 2019
Tack JorgenE48
Sanna F, Front Office Manager på Scandic Umeå Syd, svarade på det här omdömetSvarade 26 december 2019

Hej Jörgen,
Måste börja med att säga TACK - för dom fina orden. Vad glad jag blir att du tagit dig tid att skriva ett sånt informativt omdöme som detta!

Hoppas att vi ses snart igen - till dess får jag önska dig God fortsättning :)

Med vänlig hälsning, Frida Shiftleader Reception

Omdömet skrevs 25 november 2019

Datum för vistelsen: november 2019
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Sanna F, Shiftleader Reception på Scandic Umeå Syd, svarade på det här omdömetSvarade 8 december 2019