FindHotel
Travelocity
ZenHotels.com134 US$
Omdömet skrevs 22 juni 2017 från mobil enhet

Vi hade ett hörnrum på nionde våningen med fantastiskt fin utsikt över stora delar av Umeå. Hjälpsam reception som förklarade hur värmesystemet fungerade, eftersom det var för varmt enligt våra referenser, extra plus att han ringde upp för att kontrollera att vi fått den att fungera. Negativt med ombyggnationer utanför, eftersom det blir problem med tillgängligheten under tiden, klart i augusti och det är inget hotellet kan lastas för, alltså ombyggnationerna.
Frukost över medel inte den bästa men klart godkänd, trivsam miljö. Bra med kaffe att hämta vid receptionen. Skulle önska parkeringsgarage som några av de andra hotellen i centrum har.

Tack Jolidata
Linda J, Hotelldirektör på Comfort Hotel Winn, svarade på det här omdömetSvarade 26 juni 2017

Tack för ditt positiva omdömme!

När det gäller vårt värmesystem så kan det vara lite svårt att veta hur man ska göra, men positivt att du fick hjälp av receptionen.

Ang. ombyggnationer så är det alltid lite stökigt när det händer, men vi ser med stor förhoppning på ett mycket bra resultat när det är klart. Välkommen hit till hösten så hoppas vi att du ser förändringen.

Önskar dig en underbar sommar//Linda

Omdömet skrevs 19 juni 2017

Superfint hotell med bra rum, bra frukost och trevlig personal. Hotellet ligger mitt i stan, så fort man kommer ut ur hotellet så är det bara att gå in genom nästa entré så kommer du in i en stor shoppinggalleria, så hotellet är perfekt för den shoppingsugna

Tack Maja R
Linda J, Hotelldirektör på Comfort Hotel Winn, svarade på det här omdömetSvarade 21 juni 2017

Tack Maja för underbart omdömme!

Välkommen tillbaka till oss, förhoppningsvis ganska snart - Sommaren i Umeå är härlig:)
Soliga hälsningar/Linda med personal

Omdömet skrevs 19 juni 2017

Kanonställe! Fräscht och modernt, fin utsikt. Tyst på rummen.
Bara +++++!!
Det bästa av allt var sen utsheckning på söndagen. Även bra att det var så nära till allting, jag är helnöjd!! Kommer absolut att bo här nästa Umeåvistelse

Tack idag719
Linda J, Hotelldirektör på Comfort Hotel Winn, svarade på det här omdömetSvarade 20 juni 2017

Tack för mycket positivt omdömme! Det värmer gott i mitt hjärta:)
Du är hjärtligt välkommen tillbaka till oss, ha en underbar sommar!

Sommarhälsningar Linda med personal

Omdömet skrevs 19 juni 2017

Fick checka in tidigare inför bröllopsdagen, vilket gjorde ombyte och förberedelser lättare. Personalen var väldigt trevlig, rummet var välstädat, och otroligt lyxigt med utsikt över hela stan. Det enda som drar ner betyget är att frukosten kunde varit lyxigare. Pannkakorna kändes något syntetiska. Hotellet skulle också kunna erbjuda små förpackningar med schampo och balsam.

Tack Rb E

Tack för mycket positivt omdömme!

Härligt med bröllopsdag och att vi fick dela den med er:)
Småförpackningar har vi valt att ta bort av miljöskäl samt att de flesta gäster har med sig sina "egna märken" som de trivs och är vana med.

Vi hoppas att vi får välkomna er till oss igen, kanske nästa års bröllopsdag?

Soliga sommarhälsningar/Linda med personal

Omdömet skrevs 18 juni 2017

Centralt, mitt i centrum av Umeå. Fräscht och bekvämt rum. Trevlig personal. Frukosten helt OK. Svårt att nå med bil, men P-hus finns inom bekvämt gångavstånd. Ett perfekt boende om du vill besöka björkarnas stad!

Tack POE1948

Tack för ditt svar och välkommen tillbaka till Björkarnas stad:)

Soliga sommarhälsningar Linda med personal