“Boende”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 9 sidor till!
Comfort Hotel Winn
Rankad som nummer 3 av 15 hotell i Umeå
Omdömet skrevs januari 9 2017

Centralt trevligt hotell med moderna rum. Heltäckningsmatta är dock inte min favorit och rummen lite mörka men det är ju en smaksak. Skön dubbelsäng. Gratis kaffe i receptionen var en bonus. Restaurangen är också helt ok för en bit mat.

• Bodde här: Januari 2017, reste med familjen
Tack Jesbed
Linda J, Hotelldirektör på Comfort Hotel Winn, svarade på det här omdömetSvarade januari 11 2017

Kul att du trivdes hos oss!

Vi har rum både med och utan heltäckningsmatta, om du ej vill ha rum med heltäckningsmatta säg till vid bokning eller incheckning så löser vi ditt önskemål.

Ses förhoppningsvis igen, ha en underbar vårvinter//Linda med personal

Omdömet skrevs januari 7 2017

Ingen aha-upplevelse förutom utsikten på 12:e våningen.
Bra service överlag, extra bra vid frukosten som var påfylld och hade bra produkter.
Rummet hade bra standard men kuddarna var mycket dåliga.
På toanluktade det mögel och tvålhållaren satt inte fast.
Ett plus var golvvärmen på toa.

• Bodde här: Januari 2017, reste som ett par
Tack susanneg789
Linda J, Hotelldirektör på Comfort Hotel Winn, svarade på det här omdömetSvarade januari 9 2017

Tack Susanne för din återkoppling!
Kul att du uppskattade utsikten, håller med om att den är underbar!

Vi kollar upp kuddar och lukt på toaletten - uppskattar att du tog dig tid att återkoppla:)
Hoppas få se dig hos oss igen/Linda med personal

Omdömet skrevs januari 7 2017

Trevlig helg med goda vänner. Alltid trevligt att komma till prisvärda Hotell Winn. Hotellet ligger mitt i centrala Umeå med många restauranger och caféer i närheten. Ta en uppfriskande promenad vi även mellan mat och shopping

• Bodde här: Januari 2017, reste med vänner
Tack 206carinam

Tack Carina för din positiva feedback!

Hoppas få se dig hos oss snart igen//Linda med personal

Omdömet skrevs januari 5 2017

Trevligt rum och bra bemötande. Fint läge och fin utsikt över Umeå, mitt i stan. Bra restaurang som kan rekommenderas. Bra pris och därmed prisvärt. Tyst och behagligt rum som gav den lugna och fina vistelsen vi strävade efter.

• Bodde här: Januari 2017, reste som ett par
Tack tommyn130

Kul Tommy att du trivdes hos oss!
Du är hjärtligt välkommen tillbaka snart igen.
Umeå har mycket att erbjuda:) så vi ses förhoppningsvis//Linda med personal

Omdömet skrevs januari 3 2017

Ett fantastisk hotell mitt i city där utskikten från 11 våningen var magisk. Trevlig reception och restaurangpersonal. Mindre bra belysningsknapparna på rummet.....
Att se Umeå från ovan både kväll och morgon är obeskrivligt och måste upplevas med
180 grader synfält.

• Bodde här: Februari 2016, reste som ett par
Tack Håkan J

Kul Håkan att du trives hos oss!
Välkommen tillbaka/Linda med personal

Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Umeåhotell
0.2 km bort
Hotel Aveny
Nr 5 av 15 i Umeå
305 omdömen
Visa priser

Besökt Comfort Hotel Winn? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Comfort Hotel Winn

Adress: Skolgatan 62B, Umeå 903 29, Sverige
Region: Sverige > Västerbottens län > Umeå
Bekvämligheter:
Bar/lounge Gratis frukost Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi) Husdjur tillåtna (hundar/husdjur välkomna ) Restaurang Anpassat för rullstol
Typ av hotell:
Rankad som nummer 3 av 15 hotell i Umeå
Prisklass: 766 kr - 1 607 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:3,5-stjärnigt — Comfort Hotel Winn 3.5*
Antal rum: 185
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Booking.com, Hotels.com, TripOnline SA, Expedia och 5viajes2012 S.L. så att du tryggt kan boka med Comfort Hotel Winn. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?