“Prisvärt!”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 10 sidor till!
Comfort Hotel Winn
Rankad som nummer 3 av 15 hotell i Umeå
Omdömet skrevs januari 5 2017

Trevligt rum och bra bemötande. Fint läge och fin utsikt över Umeå, mitt i stan. Bra restaurang som kan rekommenderas. Bra pris och därmed prisvärt. Tyst och behagligt rum som gav den lugna och fina vistelsen vi strävade efter.

• Bodde här: Januari 2017, reste som ett par
Tack tommyn130
Linda J, Hotelldirektör på Comfort Hotel Winn, svarade på det här omdömetSvarade januari 9 2017

Kul Tommy att du trivdes hos oss!
Du är hjärtligt välkommen tillbaka snart igen.
Umeå har mycket att erbjuda:) så vi ses förhoppningsvis//Linda med personal

Det finns nyare omdömen om Comfort Hotel Winn
Visa de senaste omdömena

Omdömet skrevs januari 3 2017

Ett fantastisk hotell mitt i city där utskikten från 11 våningen var magisk. Trevlig reception och restaurangpersonal. Mindre bra belysningsknapparna på rummet.....
Att se Umeå från ovan både kväll och morgon är obeskrivligt och måste upplevas med
180 grader synfält.

• Bodde här: Februari 2016, reste som ett par
Tack Håkan J

Kul Håkan att du trives hos oss!
Välkommen tillbaka/Linda med personal

Omdömet skrevs januari 3 2017 från mobil enhet

Hotellet ligger centralt, fick rum på våningen 12 , så vi hade bra utsikt. Vilket var mycket trevligt.
Rummet var bra, men alldeles för få krokar att hänga upp sin necessär och handdukar på .
Saknade också en minibar , även fast rummet var av mindre och enklare - standard rum.
Även fast man har ett standard rum,så kan man känna att man behöver typ skoputs, hudkräm mm.
Hotellet är ju relativt nytt ,men upplevde att det var lite slitet redan ,listen på duschkabinen var trasig, glödlampan i lampan vid sängen var trasig.
Saker som är enkla att fixa, vilket gör att det känns fräscht och omhändertaget.

Hittade också något som såg ut som en snus på golvet ,vilket gör att man tvivlar på hur rent det är.

Frukosten finns mycket att önska , dåligt med mjölkfria produkter , ingen information vad det innehåller. Inga bär ,utan bara sylt? Upplever att det alltid är så oerhört jobbigt att måsta fråga sig fram när det kommer till mjölkfriaprodukter.
Behövs förbättringar vad det gäller frukosten.

Bodde här: December 2016, reste som ett par
Tack Jeanette D

Tack Jeanette för din återkoppling efter din vistelse hos oss!

Comfort är ett concept som är lite enklare och istället försöker erbjuda förmånliga priser. Därför finns inte ex minibar, hudkräm etc på rummet. Däremot är det självklart att det ska vara rent, fräscht och väl underhållet - vilket vi ska se till att säkerställa!
När det gäller mjölkfria produkter ska det finnas en separat "station" där glutenfritt/mjölkfritt/laktosfria alternativ ska finnas. Skyltar på varje produkt med markering på ev. allergener ska oxå finnas vid varje produkt - jag ska kontrollera att detta finns och att ingen "plockat bort" detta under julhelgen!

Hoppas trots allt att du kommer tillbaka till oss någon gång framöver. Ha en underbar januari!
Vänliga hälsningar/Linda med personal

Omdömet skrevs januari 2 2017

Här är du välkommen! Service ok, speciellt att du kan stanna längre på helgen. Frukost med gröt.
Rummen lite små om du är längre än 1.62, men därför ett bra pris.
helt ok. Att stanna med bilen utanför hotellet nästan omöjligt, eftersom taci killarna betraktar park zonen som sin.

• Bodde här: Januari 2017, reste som ett par
Tack Ada-lovisa P

Tack Ada-Lovisa för din positiva feedback!

Jag brukar få ta ett snack med taxichaufförerna lite då och då, verkar som om det är dax igen - tack för påminnaren!
Välkommen tillbaka//Linda med personal

Omdömet skrevs december 30 2016 från mobil enhet

Norrlands huvudstad erbjuder ett bra hotell med fantastisk utsikt och trevlig personal. Dock så borde de få en tvåa i betyg då man inte klarar av att låta restaurangen vara öppen under julhelgen i denna så kallade "huvudstad". Att det sedan är annan ägare av restaurangen, hör inte hit. Gästerna ska inte behöva lida. Ej heller fanns det möjlighet då att köpa en öl av receptionspersonalen. Rummen och utsikten är dock fantastisk så detta ger dem ändå ett bra betyg, men med ett minus. Hotellet ligger ovan köpcentrat Utopia så det är nära till shopping.

Bodde här: December 2016, reste som ett par
Tack SvenJonsson
Linda J, Hotelldirektör på Comfort Hotel Winn, svarade på det här omdömetSvarade januari 2 2017

Tack Sven för din återkoppling!

Trevligt att du uppskattade hotellet. Vi har haft öppet hotellet varje jul men efterfrågan av restaurangen har varit väligt liten därav så väljer de att ha den stängd. Men vi tar med oss önskemålet att den bör vara öppen. Tack än en gång för din feedback!
Önskar dig en god fortsättning på det nya året.

Vinterhälsningar/Linda med personal

Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Umeåhotell
0.2 km bort
Scandic Umeå Syd
Nr 7 av 15 i Umeå
270 omdömen
Visa priser

Besökt Comfort Hotel Winn? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Comfort Hotel Winn

Adress: Skolgatan 62B, Umeå 903 29, Sverige
Telefonnummer:
Region: Sverige > Västerbottens län > Umeå
Bekvämligheter:
Bar/lounge Gratis frukost Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi) Husdjur tillåtna (hundar/husdjur välkomna ) Restaurang Anpassat för rullstol
Typ av hotell:
Rankad som nummer 3 av 15 hotell i Umeå
Prisklass: 772 kr - 1 839 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:3,5-stjärnigt — Comfort Hotel Winn 3.5*
Antal rum: 185
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Hotels.com, Booking.com, TripOnline SA, Expedia, Ebookers, 5viajes2012 S.L. och Agoda så att du tryggt kan boka med Comfort Hotel Winn. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?