“Bästa sushin i Umeå!”

The Sea Street Sushi Bar
Rankad som nr 38 av 199 Restauranger i Umeå
Omdömet skrevs 29 december 2018

Mitt go-to-ställe för sushi i Umeå. Alltid bra och pålitlig service, bra ställe för take away och alltid supergod mat oavsett val från menyn. Min personliga favorit är "Exclusive rolls" - rullar med ris på utsidan, gott-gott på insidan och lax ovanpå som är lätt torchad. SUPERNICE! Rekommenderar varmt!

Tack mon_kimun

Omdömet skrevs 11 december 2018

Mycket god mat med trevligt utseende. Personalen trevlig och skämtsam. Kanon att man även kan ta med sig hem, och det ser fint ut ändå.

Tack KentK146
Omdömet skrevs 20 november 2018 från mobil enhet

Soppa och vatten ingår. Lite blaskig soppa. Överkant på medelpris för sushi utanför lunchtid. Men välgjord vacker och god sushi. Rekommenderas.

Tack Fredrik E
Omdömet skrevs 21 september 2018 från mobil enhet

Beställer sushi härifrån ett par tre gånger i månaden. Senaste halvåret känns det som att det blivit en uppfräschning av restaurangen. Nymålade väggar och finare uppläggning.

Hämtmenyn billigare än om man äter på plats är ett plus. Lagom stora bitar och många olika rätter på menyn. Om man inte beställer under värsta rusningstiden är mat till en familj klart på en kvart. Ätpinnar, soja, wasabi och ingefära ingår alltid i beställningen.

Datum för besöket: september 2018
Tack 216emill
Omdömet skrevs 19 augusti 2018 från mobil enhet

Sämsta sushin jag någonsin ätit. De har koriander i sin spicy tuna roll som verkligen inte hör hemma där, kokos runt riset och sushin är gjord i gigantiska bitar som inte får plats i munnen. Kan inte bli sämre än så här.

Datum för besöket: augusti 2018
2  Tack Carinasara

Resenärer som tittade på The Sea Street Sushi Bar tittade också på

Skellefteå, Västerbottens län

Umeå, Västerbottens län

Besökt The Sea Street Sushi Bar? Berätta vad du tyckte!