“Centralt och hemtrevligt”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 9 sidor till!
Clarion Collection Hotel Uman
Rankad som nummer 2 av 15 hotell i Umeå
Omdömet skrevs december 29 2016

Bra rum med skön säng, och tyst. Möjlighet att få något litet i sig när man checkar in på em. Trevlig personal i receptionen. Helt nöjd! Frukosten var bra och det fanns allt det man önskade. Gångavstånd till flygbuss och tågstation.

• Bodde här: Oktober 2016, reste i arbetet
Tack Suzanne R
Gunnar B, Hotelldirektör på Clarion Collection Hotel Uman, svarade på det här omdömetSvarade januari 19 2017

Hej Suzanne !
Tack för dina positiva synpunkter, jag skall föra dom vidare till min personal.

Det finns nyare omdömen om Clarion Collection Hotel Uman
Visa de senaste omdömena

Omdömet skrevs december 26 2016

Bra hotell med trevlig personal. Prisvärt! Det fanns fri tillgång till kaffe som verkligen uppskattas. God middag som ingick i priset för hotellrummet. Jag kommer att boka på detta hotell nästa gång jag är i Umeå.

• Bodde här: December 2016, reste i arbetet
Tack Anna Å

Hej Anna !
Tack för dina positiva synpunkter.

Omdömet skrevs december 23 2016 från mobil enhet

Mycket sköna sängar.
Rent och fräscht.
Brett utbud på frukost.
Våfflor serveras på eftermiddagen.
På kvällen serveras buffé med fint salladsutbud.
Allt detta ingår i priset.
Relaxavdelning med bastu. Det skulle med lätthet funkar rum en spa-pool där saknar det med tanke på priset per natt.

Bodde här: November 2016, reste i arbetet
Tack kennetheklof

Hej Kenneth !
Tack för dina synpunkter, tyvärr så kan det bli svårt med att anlägga en pool i relaxen. Det är möjligt att det kanske blir en om vi bygger ut längre fram i tiden.

Omdömet skrevs december 21 2016

Bra kvällsmat även om det blev huvudsak samma mat i 2 dagar men det var ett smakligt julbord som serverades. Läget och att det finns garage är mycket bra. Rymliga rum. Hotellet höll på att renoveras men det var inget som störde.

• Bodde här: December 2016, reste som ett par
Tack Ann-Christine L

Hej Ann_Christine !
Tack för dina positiva synpunkter.

Omdömet skrevs december 18 2016

Jag återkommer mer än gärna efter att ha provat andra hotell i Umeå, jag inte var nöjd med... Detta blir mitt permanenta hotell varje gång jag är i Umeå! Gärna samma rum! Kvällsmaten uppskattas mycket!

• Bodde här: December 2016, reste ensam
Tack Fransisko01

Hej !
Tusen tack för dina positiva synpunkter.
Gunnar Bäckström/VD

Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Umeåhotell
0.3 km bort
Scandic Umeå Syd
Nr 7 av 15 i Umeå
269 omdömen
Visa priser

Besökt Clarion Collection Hotel Uman? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Clarion Collection Hotel Uman

Adress: 52 Storgatan, Umeå 903 26, Sverige
Region: Sverige > Västerbottens län > Umeå
Bekvämligheter:
Bar/lounge Affärscenter med tillgång till internet Fitnesscenter med gym/träningsrum Gratis frukost Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi) Husdjur tillåtna (hundar/husdjur välkomna ) Restaurang Anpassat för rullstol
Typ av hotell:
Nr 2 av Affärshotell i Umeå
Nr 2 av Romantiska hotell i Umeå
Prisklass: 1 075 kr - 1 903 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:3,5-stjärnigt — Clarion Collection Hotel Uman 3.5*
Antal rum: 89
Hotellets officiella beskrivning:
Clarion Collection Hotel Uman är en unik hotellpärla i centrala Umeå. Hos oss har du den vackra Umeälven intill hotellet och bara en minut bort ligger gågatans butiker. Och för dig som önskar är kvällsmaten framdukad – den bjuder vi på! Våra rum håller på att renoveras och beräknas vara klara hösten 2017. Vi håller öppet som vanligt under renoveringen. Har du några frågor eller funderingar kontakta gärna oss. ... mer   mindre
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Hotels.com, Booking.com, TripOnline SA, Ebookers, Expedia och 5viajes2012 S.L. så att du tryggt kan boka med Clarion Collection Hotel Uman. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
Clarion Umea
Umeå Clarion
Clarion Collection Umeå

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?