“Gott!”

SEN Street Kitchen Renmarkstorget
Rankad som nr 40 av 165 Restauranger i Umeå

Typiskt sydost/öst-Asien-inspirerat svenskt hak. Vissa rätter känns fusion, exvis deras kallrökta lax fyllda ”taco”skal (hade för mig att det stod rå lax på menyn men det var det icke de 3-4ggr jag testat).
Känns ofta underbemannat då köket borde ha fler anställda samt expandera till utkörning. Märks på personal att de inte är jättenöjda med sin situation jämt. Gott, bra dryckesutbud och prisvärt, gör sig bra i Umeå.

Datum för besöket: februari 2021
Tack Evelina N

Omdömet skrevs 22 februari 2021

Mitt "go to"-place när det kommer till asiatisk mat, upplever det som mycket fräschare än de andra kinakrogarna m.m. Trevlig inredning i restaurangen också även om det på senare tid bara blivit take away.

Datum för besöket: januari 2021
1  Tack ilbombo
Omdömet skrevs 3 februari 2021 från mobil enhet

En snabb lunch i Coronatider kändes härligt i denna asiatiska miljö.
Valde en rätt som hette Bangkok och bestod av kyckling, ris, kokosmjölk, curry m.m.
Det var fräscht, supergott och väldigt mättande, behövde ingen middag den dagen!
Snabb servering, luftigt mellan borden. Mycket nöjd.

Datum för besöket: februari 2021
1  Tack 482katt
Omdömet skrevs 24 oktober 2020 från mobil enhet

Jag blir lycklig varje gång jag äter på SEN Street, nu Goma chicken, mums! Alltid nöjd. Mysigt. Trevlig personal.

Datum för besöket: oktober 2020
Tack Lena A
Omdömet skrevs 28 mars 2020 från mobil enhet

Jättegod snabblunch! Vi tog varsin smårätt som serverades nästan direkt, fräscht och välsmakande med krispig yta. Är man lite hungrigare finns det massor av annat gott också att välja bland.

Datum för besöket: mars 2020
Tack 482katt

Resenärer som tittade på SEN Street Kitchen Renmarkstorget tittade också på

Holmön, Västerbottens län

Umeå, Västerbottens län

Besökt SEN Street Kitchen Renmarkstorget? Berätta vad du tyckte!