“Middag ”
Omdöme om Harlequin

Harlequin
Rankad som nr 44 av 199 Restauranger i Umeå
Omdömet skrevs 2 juni 2019 från mobil enhet

Firade svärmors 90-årsdag, med en trerätters middag. Allt var super gott, bra service från personalen. Alla var jätte nöjda efter maten. Mysig miljö.

Datum för besöket: juni 2019
Tack ingermaria58

Omdömet skrevs 30 maj 2019 från mobil enhet

Vi åt Brunch. Det blev kall spansk soppa, kall rökt lax och glass. Underbart gott. Det blev två glas vitt vin också. Mycket gott. Tyvärr blev det problem med betalningen, de tar inte American Express, vilket drar ned betyget.

1  Tack PeppeLille
Omdömet skrevs 12 maj 2019 från mobil enhet

Hemtrevlig stämning där man blir väl omhändertagen av kunnig personal som guidar oss genom valet av god mat och dryck. Kreativt skapade och välsmakande förrätter som man kombinerar efter tycke och smak är deras huvudprofil. Relativt dyrt.

Tack 36matsh
Omdömet skrevs 12 maj 2019 från mobil enhet

Personligen tycker jag att detta är närmare en liten restaurang med en vinkällare än en vinbar. Rekommenderar att välja ett antal förrätter än en varm meny. Förrätterna var i det större slaget så 2 1/2 st var mer än tillräkligt. Provade ett antal olika spännande viner. Speciellt uppskattat att de även kunde erbjuda 1/2 glas. Bra service och kunnande från personalen förhöjd upplevelsen. Priset i den övre kategorin. Kan väl rekommenderas till er som vill bredda er matupplevelse tillsammans med vin. Kanske den här restaurangen passar dig sämre om du har en mer konservativ åsikt om mat och vin i kombination.

Tack gregers2016
Omdömet skrevs 10 april 2019 från mobil enhet

Otroligt god och välkombinerad meny! Bra service och kunnig personal. En guldkorn mitt i Umeå. Full pott!

Datum för besöket: april 2019
Tack ericfZ5857ZG

Resenärer som tittade på Harlequin tittade också på

Umeå, Västerbottens län

Besökt Harlequin? Berätta vad du tyckte!