“Ej värt priset”
Omdöme om Restaurang Pasito

Restaurang Pasito
Rankad som nr 84 av 168 Restauranger i Umeå
Omdömet skrevs 16 augusti 2021

Beställde deras Frutti di mare. 139kr för 4 torra musslor som inte smakade något alls, 3 räkor och bara en allmänt smaklös pasta som inte hade någon sås eller ost alls. Hade varit helt okej om dom sålde det för 69kr i en matvagn på en marknad.

Rekommenderar inte. Går hellre till Vezzo och betalar samma peng för en 10 gånger godare pasta och även där är den inte toppklass.

Att kalla detta italiensk mat av god kvalitet är ett hyckleri.

Datum för besöket: augusti 2021
Tack Fabian0705

Omdömet skrevs 22 februari 2021

Ville verkligen gilla det här stället och har testat pasta, pizza och sallad. Pastan var helt okej smak men alldeles för små portioner till sitt pris. Varför snåla på pasta liksom? Pizzan var också helt okej men inte märkvärdigare än vilken kvarterspizzeria som helst och motiverar inte det högre priset. Testade en caesarsallad men den var inte i min smak. I övrigt fräsch restaurang och luftig.

Datum för besöket: juni 2020
2  Tack ilbombo
Omdömet skrevs 31 oktober 2020 från mobil enhet

Jättegod pasta bolognese och jättegod Cesarsallad. Enda nackdelen var att det inte serverades alkohol.

Datum för besöket: oktober 2020
Tack kulolina
Omdömet skrevs 16 oktober 2020 från mobil enhet

Vi åt med hockeylaget. 20 kids, alla tyckte att maten var super! Och superbra service! Vi kommer igen!

Datum för besöket: oktober 2020
Tack wesar2020
Omdömet skrevs 20 september 2020 från mobil enhet

Trevlig miljö och helt okej mat! Beställde oxfilepastan och den var god. Min vän beställde carbonaran men tyckte att den var lite smaklös. Lite besviken över att det inte gick att beställa alkohol.

Datum för besöket: september 2020
1  Tack slindmark

Resenärer som tittade på Restaurang Pasito tittade också på

Umeå, Västerbottens län

Besökt Restaurang Pasito? Berätta vad du tyckte!