“Inte värt det”
Omdöme om Restaurang Pasito

Restaurang Pasito
Rankad som nr 91 av 167 Restauranger i Umeå
Omdömet skrevs 22 februari 2021

Ville verkligen gilla det här stället och har testat pasta, pizza och sallad. Pastan var helt okej smak men alldeles för små portioner till sitt pris. Varför snåla på pasta liksom? Pizzan var också helt okej men inte märkvärdigare än vilken kvarterspizzeria som helst och motiverar inte det högre priset. Testade en caesarsallad men den var inte i min smak. I övrigt fräsch restaurang och luftig.

Datum för besöket: juni 2020
2  Tack ilbombo

Omdömet skrevs 31 oktober 2020 från mobil enhet

Jättegod pasta bolognese och jättegod Cesarsallad. Enda nackdelen var att det inte serverades alkohol.

Datum för besöket: oktober 2020
1  Tack kulolina
Omdömet skrevs 16 oktober 2020 från mobil enhet

Vi åt med hockeylaget. 20 kids, alla tyckte att maten var super! Och superbra service! Vi kommer igen!

Datum för besöket: oktober 2020
Tack wesar2020
Omdömet skrevs 20 september 2020 från mobil enhet

Trevlig miljö och helt okej mat! Beställde oxfilepastan och den var god. Min vän beställde carbonaran men tyckte att den var lite smaklös. Lite besviken över att det inte gick att beställa alkohol.

Datum för besöket: september 2020
2  Tack slindmark
Omdömet skrevs 19 september 2020

Vi käkade en pizza (calzone) och en pasta (penne o pollo?)
Riktigt bra kycklingen var väl kanske inte den bästa men såsen var riktigt god. Generöst med mozzarella. Och trevligt med två små brödbit att säga upp den sista såsen med.

Bäst av allt är nog ändå att de inte serverar alkohol så fast man smiter dit en lördagskväll blir det inte stökigt.

Datum för besöket: september 2020
1  Tack 231myea

Resenärer som tittade på Restaurang Pasito tittade också på

Umeå, Västerbottens län

Besökt Restaurang Pasito? Berätta vad du tyckte!